Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Begynte kl 3. Ingenting hjalp. Han skreik at han orket ikke høre på banking? at han hadde vondt i øret og at han ville til bestemor. Han er akuratt ferdig med pencilin mot ørebet.for 1uke siden. Når vi sku stå opp kl 7 var vi helt utslitte. Jeg måtte ringe på jobb å si han var syk. Men nå er han i full sving. Maser om å gå ut.. Jeg er helt i koma jeg..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Ville tatt meg sammen og ringt legen var jeg deg. Stakkars liten.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 ørebetennelsen er tydeligvis ikke borte. Smertene er værst om natten når han ligger. Du kan forvente deg flere slike netter tenker jeg. Hadde nok tatt han med til lege for en øresjekk.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Har snakket med legen nå. Skal gi paracett og nesespray, å se ann til imorgen. Han har ikke feber og leker fint nå. Håper på å slippe mer antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå