Gå til innhold

Tverrleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min lå i tverrleie idag,når jeg var hos jordmor på kontroll..er i uke 32.Håper han snur seg nedover etterhvert....for jordmor sa han hadde god plass å boltre seg på enda.Hope so:):)Flere med tverrleie-barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lille knerten min ligger også i et slags tverrleie, er i uke 31. fikk beskjed om at han skulle få lov å ligge akkurat som han ville frem til iallefall uke 36, han hadde også god plass til å gjøre som han ville:) håper også han tar til fornuft og legger seg med hode ned etterhvert, at han ikke ender opp med å sette seg på rompa.

Skrevet

ja vi får håpe d;)Nå skal jeg ha keisersnitt uansett men ser helst at han ligger "riktig" for d;)

Skrevet

Min lå også i tverrleie på kontroll i uke32. Ny kontroll neste uke. Kjenner masse liv om dagen og babyen ligger nok fortsatt i tverrleie. Veksler mellom hvilken side hun har hodet på -og sparker veldig ivrig langt ute på sidene (nesten på ryggen min- auuu!). Jeg skal ha planlagt ks,så da er det vel egentlig ikke så farlig om hun blir liggende i tverrleie?

Skrevet

Tror ikke det er så nøye hvordan de ligger når man allikevel skal ha ks nei...håper det iallefall;)

Skrevet

mi lå i tverrleie fram til uke 34.... så det ordner seg sikkert:)

Skrevet

Håper det:)

Skrevet

Hun lå i tverrleie i uke 31, og i uke 33 hadde hun lagt seg med hodet ned. Merker at det fortsatt er en del turning der inne, men det er mest fra side til side, hodet virker hodt plantet nedover nå heldigvis. Håper bare at hun bestemmer seg for å legge seg med ryggen på venstre side. Hadde stjernekikker sist og han lå alltid på høyresiden, så alt for å unngå samme igjen :-/

Skrevet

Lykke til da:)

Skrevet

dere som enda har et knøtte i tverrleie. hvor kjenner dere mest bevegelse?

Skrevet

Egentlig over hele, men mest midt på og på sidene.nesten ingenting under ribbeina..

Skrevet

samme greiene som her da. noen ganger føles det ut som knøtte gjerne vil ut siden av magen. smule ubegagelig noen ganger:) meeeen blir aldri lei bevegelsen kjenner jeg:)

Skrevet

ja, d kan være litt ubehagelig syns jeg å...når jeg ligger på siden om natta kjenner jeg han sparker ned mot madrassen..hihi..rar følelse.Men veeeldig godt å kjenne at han er aktiv uansett da:)

Skrevet

Fikk vite i dag at min har lagt seg i tverrleie igjen. (lå med hodet ned i uke 33) Går inn i uke 36 i morgen. Ville ikke gjøre noe før evnt etter kontroll i uke 38....

Skrevet

Gutten min ligger i tverrleie (ligget i seteleie frem til nå).

Er i uke 35 (34+4 iflg Babyverden)

Skal på ekstra kontroll neste onsdag.

Håper og ber om at han snur seg, om ikke med hode ned, så iallefall tilbake i sete. Vil helst ikke ha KS, men må jeg så må jeg.

Spent, nervøs og littegranne redd....

Skrevet

Jenta ligger på diagonalen her. Hodet ligger ned i lysken til venstre mens bena er opp under leveren. Litt ubehagelig når hun sparker, og jeg kan ikke ligge på venstre side da hodet sikkert blir skvisa. Da er det masse sparking og protestering! Men jeg kan heldigvis fortsatt ligge på ryggen og høyre side...

Er 33+0 i dag så det er vel fortsatt noen uker før jeg skal bekymre meg. Prøver å dytte henne litt rundt, men ingen ting skjer gitt... :)

Skrevet

Slik er det med meg også, var til kontroll idag og fikk vite at jenta lå i et slags tverrleie. Jeg er ifølge ul termin i uke 36, men vet at min stemmer og da er jeg i uke 37... skal ikke til kontroll i uke 39....og fikk beskjed om å bare legge meg rett ned og ringe 113... ble litt urolig av dette.

Skrevet

jeg var på ultralyd i går, og de sa det var veldig vanlig at babyen lå i tverrleie såpass "tidlig".De brydde seg ikke noe om det før uke 37 sa ultralyd-jordmora.Men tenk at gutten min lå med hodet nede nå:)men det kan jo forandre seg mange ganger ennå.Tror ikke vi trenger å bekymre oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...