Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Han er 11 uker og har knapt sovet i senga si siden han ble født. Han brøler seg blå om han må ligge der. Vi har prøvd alt. Legge ham våken, Legge ham sovende, pakke ham inn, lage rede i senga, lufte godt ut, lammeskinn i senga osv osv Han sover som en stein om han får ligge inntil meg. Vi prøver å legge ham i senga hver kveld. Uten hell... Ikke tar han smokk heller.,. Jeg sover ikke så godt når jer ham i senga s åjeg håper han snart kan bli glad i senga si.,. Storesøsteren elsket senga si!!! Noen som har gode råd??
Underveis --> Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Nå har Lillemann ligget i egen seng siden fødsel, men å få ham til å sovne der uten hjelp var utenkelig før han var 4-5 mnd. Eneste grunnen til at det gikk var at vi hadde vugge. Ammet til han sovnet, flyttet ham over i vuggen, og vugget ham i søvn der (våknet selvfølgelig når jeg flyttet ham). Rundt 5 måneder sluttet jeg gradvis å vugge vogga og legge ham våken, og da vi skulle legge ham over i sprinkelsenga så var det en smertefri overgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå