Gå til innhold

Hvilken selvbruningskrem anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker en sånn krem som man blir gradvis litt brunere av.. Jeg hater sånne kremer som lukter ille morgenen etter man har smurt seg inn. Så ønsker en krem uten altfor mye lukt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da anbefaler jeg Dove sin krem som man blir gradvis brun av. Lukter friskt , lett å smøre på, trekker seg fort inn i huden så man slipper å gå rundt å være klissete etterpå.

jeg bruker denne selv og syns den gir en fin og jevn farge uten at det lukter . mange av disse kremene lukter litt funky :)

Ikke er den dyr heller :)

Skrevet

Til ansiktet anbefaler jeg Lancome sin selvbrunings krem. liten pumpeflaske med orange/brun gele. Lett å smøre inn, og man blir gradvis brun og ikke for brun. Veldig naturlig.

Skrevet

Jeg bruker Lancôme Flash Bronzer. En fin gel som er lett å smøre på og som gir en fin og lett brunfarge.

Skrevet

Anbefaler selvbruningsspray fra Garnier! En får en lett gyllen farge av den. Bruker denne hele året for å slippe å se blå-hvit ut ;) Funker som bare det. Lukter ikke vondt heller!

Skrevet

Jar hatt suksess både med Dove sin selvbruningskrem og body shop. De har begge to typer sånn at jeg som er veldig lys i huden kan velge den lyseste brunfargen istedenfor å se ut som en gulrot. Jeg har nemlig blitt veldig orange av de andre jeg har prøvd

Skrevet

Dior!

Best på lukt og får alltid bra resultat :-)

Skrevet

MD formulations har en god selvbruner, eneste med nogenlunde naturlig frisk brunfarge, alle andre er uten unntak etter min mening direkte stygge og hyler selftan lang vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...