Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Ser at det er utrolig stor prisforskjell rundt omkring. Har funnet ett par (to ringer) til 6800 kr som jeg likte godt. Med 3 diamanter på dameringen. Men andre butikker igjen koster ringene 6-7000 pr stk.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hans ring er en enkel ring i hvitt gull, og min forlovelsesring er en alliance-ring i hvitt gull med tre diamanter, disse kostet 10 000,- tilsammen. Jeg skal i tillegg få en enkel ring i hvitt gull den dagen vi gifter oss. Pris må dere jo bare vurdere selv ut ifra hvor mye dere føler dere kan koste på ringene. Ringen er jo et symbol på kjærligheten, ikke økonomien;p
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Vi kjøpte sist helg, betalte ca 8500 kr med 25% rabatt hos Bjørklund. Begge i hvitt gull, hans 5 mm, ganske massiv og min 3,5 mm med 3 små diamanter. Manneringen var mye dyrere enn min, egentlig 7000 fullpris. Min kostet vel drøyt 4000 kr fullpris.
Studine mevik Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Vi har ikke klart å bestemme oss ennå. Jeg tror faktsik vi ender med å designe noen selv, men vi har ikke noe behov for gull så jeg tror vi kommer til å gå for sølv. De blir nok veldig enkle, nesten som en helt enkel giftering med avrunding. Jeg har lyst på et lite hjerte på min tror jeg. Aner ikke hva det vil komme på, men blir nok ikke rare greiene hvis vi velger ha ha dem i sølv. Har jo sett ringer i alt fra 1 000kr-20 000kr pr. stk.
sol2002 Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Ser at du ikke trenger å ha dem i gull, da vil jeg anbefale deg å se på denne siden http://forlovelsesringer.no/ og se under navnet saint maurice, der er det mye fint, vi har bestilt der ifra, forventer å få dem om litt over 2 uker, venter i spenning
novem Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 vi bruker forlovelsesringene som vi kjøpte for ca 8000. vi har jo bare vært forlovet i et år så da ser jeg ikke vitsen i å kjøpe en ny en allerede. Dessuten har jeg også fått alliansering med en stein. den skal jeg få to nye steiner i på bryllupsdagen til nesteår. da har vi vært sammen i 3 år.
Netta78 Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Vi har bestillt på gullshoppen.no.... Der fikk vi 4 mm ringer i gult gull med tre diamanter i dameringen til 4250 kr. Nå ligger depåposten og jeg sutrer fordi det er 1 mai og posten er stengt..... gleder meg til å se dem i virkeligheten. Gullshoppen har utrolig mange fine ringer til en grei pris.
renate-82 Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 vi har bestillt ringer på gullshoppen.no. herreringen er helt glatt mens min har tre diamanter i som er sotte som et hjerte. prisen på disse var 6800, å di har ca ei ukes leveringstid så nå blir jeg å speide etter postmannen i løpet av uka som kommer =P (di har gravering med i prisen på ringene, men dette har ikke vi benyttet oss av, da jeg tenker at hvis jeg ikke er fornøyd så har jeg muligheten til å levere ringene tilbake. gravering er uansett ikke noe som koster all verden utenom så... )
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 det er nettopp de ringene vi også skal ha ) Har kikket en del rundt nå og det er de jeg har mest lyst på. Har samme type diamanthjerte i forlovelsesringen min så tenkte det ble fint med giftering av samme type ) Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå