Gå til innhold

89-dager igjen idag:) -Hva med dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tikker det nedover fort!! Spennende!!

3 dager igjen til 3-trimester:)

Gleder meg til å treffe minste-tulla vår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

152 dager igjen her. :) Synes det høres fryktelig mye ut, men med tanke på hvor fort tida til nå har gått, satser jeg på at de resterende dagene går like fort. :)

Skrevet

90 dager igjen her.

Dette går så det suser, gitt ...

Jeg gleder meg skikkelig til å møte den lille gutten i magen min :=)

Hvem er han mon tro? hihi..

Skrevet

har også 89 dager igjen i dag!!!! :D var på 3D ultralyd i går. har verdens skjønneste lille gutt i magen!!!! <3

Skrevet

98 ager igjen her :).. vet ikke om det er jente eller gutt så det blir kjempe spennende =D har en gutt fra før :)

Skrevet

100 dager igjen på meg! Hurra! Skal bli så godt å komme ned på tosifret antall dager! Gleder meg til å treffe den lille urokråka i magen. Neste uke skal jeg på 3d-ul, så da får jeg jo en "førvisitt".

Har blitt fullt sykemeldt og det kan se ut som jeg blir det ut svangerskapet - så tiden går litt sakte. Men nå er det heldigvis vår og alt det gode i vente, så jeg håper på masse avslapping ute i en solfylt hage.

Skrevet

100 dager igjen i dag!

Skrevet

168 dager her:P Men sommeren er over før man vet ord av det, så tror det kommer til å gå mer enn fort nok jeg:) Elsker den voksende magen, så det gjør ingen ting:)

Skrevet

125 dager her! Ser frem til første JM-kontroll i neste uke (uke 24) og ikke minst de magiske 100... Skal til Gøteborg i helgen og shoppe masse fint til både mor og barn <3

Skrevet

Samme her ;-) 89 dager igjen.. Godt å tenke på. Prinsen blir bare sterkere og sterkere. Godt å kjenne han :)

Skrevet

168 dager:) Det er lenge, men nå kjenner jeg litt spark så har ingenting å klage på:)

Skrevet

har igjen 93 dager jeg.

Gleder meg sånn til å få han i armene, og jeg skal bare nyte de fine månende, mai juni og litt av juli og vips så er lillegutt her..

Skrevet

81 dager til planlagt keisersnitt:)

Skrevet

101 dager igjen etter bim-beregninger :P Tiden har gått fort, så regner medat disse god-mnd også gjør det :)

Skrevet

90 dager i dag:) snart over i 3.trimester:D

Skrevet

99 dager:D Endelig nede på et tosifret tall.. Tiden flyver!

Skrevet

119 dager igjen her, og tida går så det suser!!

Skrevet

144 dager, det går så fort! Ikke så lenge siden det var 200 synes jeg. Gleder meg til 100 dager :)

Skrevet

104....wow så fort tiden går!

Skrevet

103 dager igjen... Syns tiden går sakte.. og jeg har liksom bare visst at jeg har vært gravid i 3 uker :s

Skrevet

Har nettopp kommet i 2.trimester og har 196 dager igjen. huff høres fryktelig mye ut. Meeeeen den som venter på noe noe godt venter aldri forgjeves :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...