1jente+1spire Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 har ca 1,5 timers kjøring, dette er andremann, men orker ikke bli sendt hjem igjenn, heller ikke føde i bilen..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 jeg hadde rier med 5 minutters mellomrom i 10 tier før jeg ringte føden, følte ikke det var nødvendig en gang for det gjorde aldri vondt. min mor som fikk meg til å ringe. Du ska l i hvert fall ikke reise med 10 min mellomrom. max 5 minutter sier de. hvis ikke blir du nok sendt hjem igjen;)
Gjest Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Hmm, kjennes de kraftige ut? Jeg hadde i hvert fall ringt føden og diskutert med dem. Jeg gikk fra rier hvert tiende minutt til full åpning på ca to timer ... men da merket jeg jo at riene var veldig kraftige på en måte.
Gjest Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg ble ikke sendt hjem med ti min mellomrom som førstegangs, sånt kommer nok helt an på kapasiteten på fødeavdelingen den aktuelle dagen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Jeg var ute og gikk 4 km, med 1 til 1 og et halvt min mellom riene, og hadde ingen planer om å ringe jordmor, før min mor gjorde det. Bor også 1,5 time unna sykehuset. Men jeg rakk aldri frem da. Fødte i ambulansen! Så ikke gjør som meg! Men er det ikke når det er 5 min mellom riene da? Også vanskelig å si siden du bor et stykke unna. Ring med de og hør du!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Det er helt umulig å svare på. Jeg hadde aldri 10 min mellom riene. De begynte med 3,5 min mellom hver. Hvor lang tid brukte du på nr. 1 da? I og med at dere har lang reisevei kan det jo være greit å komme seg avgårde, så du slipper å sitte i bilen med skikkelig vonde rier.
1jente+1spire Skrevet 28. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2010 oki, takk for svar:-) har snakka med føden og de ville jeg skulle vente, så da får jeg bare vente da å håpe på de ikke dabber av.
blond Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 Du blir neppe sendt tilbake når det tar tre timer å kjøre fram og tilbake.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Med så lang reise hadde jeg fint dratt med 10 min mellom. Hvis vannet går så vil fødselen ta seg kraftig opp for de fleste og da er 1,5 time i bil laaaangt. Håper du har født nå jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå