megoglille Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Der gikk visst vannet gitt..jaja, bare å vente på riene da.. :-/ Ringte til føden fordi jeg er 2.gangs og hodet ikke er festet enda, lurte litt på om jeg burde legge meg ned. (Skulle jo gå å legge meg uansett da, men ville gjerne ha litt råd.) Fikk beskjed om å følge med på fargen på vannet og sjekke at jeg ikke får feber + kjenne at det er liv da. Hvis det ikke blir rier ila natta så skal jeg inn til kontroll i morgen tidlig. Kjenner jeg er veldig spent nå, begynte plutselig å huske riene fra sist og må innrømme at jeg gruer meg til de kommer, men gleder meg selvsagt enormt til å få ut lillebror. :-) Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget, men måtte bare skrive det til dere som vet hva dette dreier seg om og som også venter i spenning. Blir ikke akkurat lett å få sove nå nei.. :-p Kanskje fullmånen har en effekt da? ;-) (Har termin på fredag..)
megoglille Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Tusen takk! :-) Koselig at det er noen andre som er våken også. :-) (Skjønner at jeg har begynt å bli gammel når ti på tolv er sent..hehe.)
1jente+1spire Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 spennende, jeg sitter her med rier med 10 min mellomrom, tror denne full månen hadde effekt, har også termin på fredag, men håper bebisen er ute før det:-)
megoglille Skrevet 28. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2010 Artig at vi er flere da. Jeg har foreløpig ikke rier, men har mensmurringer i korsryggen og bare venter på at det skal ta seg opp. Jaja, det kan bli en lang natt. Du må ha lykke til da 1jente+1spire, du får holde oss oppdatert. :-) Gruer du deg forresten eller er du bare veldig klar?
Trudelutt_ Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Hvordan er det med dere ? Har det blitt fødsel ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå