Lykke (ö;) Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Er et par ting jeg lurer på -får man full narkose? -hvor stor og hvor lenge varer blødningen etter inngrepet? Blir veldig glad for svar?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Full narkose, og jeg blødde vel i ca 4-5 dager. Ikke noe mye, men akkurat passe:) Skal jeg si lykke til?
*once*upon*a`time Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Jeg har tatt fordi fosteret døde i livmoren. Jeg fikk full narkose, men jeg tror også noen har tatt uten. Men det kan du i så fall be om å få. Jeg blødde som kraftig mensblødning i 2-3 dager, også begynte det å minke. Blødde 8 dager.
Lykke (ö;) Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2010 Tusen takk for svar. Er gravid i uke 11 og har blødd i 8 av de. trodde det egentlig var spontan abort. Er drit lei av å blø nå så godt å høre at man ikke blør i flere uker etter inngrepet. Håper inngrepet går greit, så takk for "lykke til"
Mandalas Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Full narkose og blødde lenge etterpå (over en uke). Måtte tilbake inn på sjekk siden blødningene ikke ga seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå