Gå til innhold

HELSETRÅDEN!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at det er oooofte mange helsespm som er gjengangere her inne, og godt er det :) Men jeg tenkte kanskje at vi kulle liste opp noen plager som er frekvente her inne, og skrive hva som er lurest å gjøre ifølge HELSEPERSONELL. Altså skal ikke dette være personlig synsing, men noe man VET via helsepersonell :) Da blir det tryggere :)

Alle skriver EN ting, også ser vi over svarene for å slippe at det blir ørtenhundre gjentagelser ;)

*Jeg har ikke kjent spark i dag: Er du etter uke 20, og før uke 37, og du har kjent spark daglig, så skal du ALLTID ringe helsepersonell :) Babyen kan bare ha snudd seg osv, og når man blir høygravid, kan det hende at barnet ikke får plass til å sparke, men det alltid viktig å sjekke :)

Sånn, det var mitt bidrag :) Vi kan sørge for å dytte denne opp titt og ofte, og henvise til den, slik at de som spør får det svaret som blir "mest korrekt" siden denne tråden skal være basert på helsepersonell :)

P.S: Hvis det er noe som er riv ruskende feil forklart, så skriv dette med STORE bokstaver og rett på det, slik at man er OBS på dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...