Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 ser at det er oooofte mange helsespm som er gjengangere her inne, og godt er det Men jeg tenkte kanskje at vi kulle liste opp noen plager som er frekvente her inne, og skrive hva som er lurest å gjøre ifølge HELSEPERSONELL. Altså skal ikke dette være personlig synsing, men noe man VET via helsepersonell Da blir det tryggere Alle skriver EN ting, også ser vi over svarene for å slippe at det blir ørtenhundre gjentagelser *Jeg har ikke kjent spark i dag: Er du etter uke 20, og før uke 37, og du har kjent spark daglig, så skal du ALLTID ringe helsepersonell Babyen kan bare ha snudd seg osv, og når man blir høygravid, kan det hende at barnet ikke får plass til å sparke, men det alltid viktig å sjekke Sånn, det var mitt bidrag Vi kan sørge for å dytte denne opp titt og ofte, og henvise til den, slik at de som spør får det svaret som blir "mest korrekt" siden denne tråden skal være basert på helsepersonell P.S: Hvis det er noe som er riv ruskende feil forklart, så skriv dette med STORE bokstaver og rett på det, slik at man er OBS på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå