Gå til innhold

Ja, da var melkeproduksjonen igang!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt morsomt igrunn, jeg som trodde det skulle komme mye før.. Håper ammingen går like greit som sist!

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Er førstegangs å ble små skeptisk førstegang jeg så det... blank greie med litt gult i som kom ut...:S merkelig hva som skjer med kroppen:D har vært sånn en stund.. tenkt litt på om det kanskje sier at jeg har god produksjon, for syntes det kom tidlig? eller om det bare er tilfeldig..

Skrevet

Kom etter det jeg husker ganske tidlig da jeg var gravid første gangen, og hadde ikke problemer med ammingen -så håper det har en sammenheng jeg da!

Skrevet

Da krysser man alt man har å håper på det!!

Juni gutt i magen her å;)

Skrevet

Jeg har også junigutt i magen og melka kom for ca 2 måneders tid siden :-) Kom tidligere nå enn med førstemann, og sist hadde jeg ingen problemer med ammingen. Spennende!

Skrevet

Her er det junigutt i magen! Får ut råmelka og spor av melk, men puppa har vært sprengt lenge:)

Nå er det ikke så lenge siden jeg sluttet å amme heller, eller...1år siden:P

Men hadde melk i den ene puppen frem til jeg ble gravid igjen, da forsvant den og kom tilbake nå. Spennende å se hvordan ammingen blir!

Skrevet

Ser dere skriver at det gjerne startet tidlig. Hva er tidlig og hva er sent ang melkeproduksjon??? Har ikke peiling på det som førstegangs. Hos meg startet det denne uka, og jeg er drøytt 33 uker på vei.

Skrevet

Som førstegangsfødende må jeg da spørre: Jeg er 36+0 i dag og har ikke merket noe som helst til at melkeproduksjonen er igang. Er dette også et område hvor "alt er normalt" ?

Skrevet

er mange junigutter på vei her ser jeg:o) junigutt her å;D jeg merket også melk ganske tidlig tror jeg. er vel sikkert 2 måneder siden.. så håper virkelig det har sammenheng med hvordan ammingen blir, slik at det kommer til å gå lett:)

Skrevet

Junigutt kommer her også! :) Jeg har hatt råmelk i 3 år!! Siden min mellomste ble født, men merker at det har økt på nå de siste ukene. Tror dette er veldig individuelt. Akkurat som med hvilken dag du får melka på etter fødselen.

Skrevet

en juni gutt til her:)hihi

Melk har jeg hatt siden jeg var rundt uke 23 tror jeg...kommer ut av seg selv nå,trenger ikke klemme engang:)Ammet mine 2 andre barn til de var over året, og hadde masse melk(3 dyser på hvert bryst,hihi), og håper det kommer like rikelig nå også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...