Gå til innhold

Her går jeg og drømmer om str 40..

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

..og så spiser jeg nybakt brød med deilig ost og drikker vin til.. Steikje det(som mannen ville sagt) for en tosk! Nåde meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Men kjære vakre deg, man blir så pen på innsiden av god mat og vin at det skal man da ikke gi opp - har du sett en eneste lysende lykkelig Hollywooddame?

Gjest amandine
Skrevet

Så sinnsykt gode brød som jeg baker, det må da bety jeg er vakker på innsiden, det da?;)

Gjest sug lut
Skrevet

Nettopp. Det går begge veier. Er du vakker, baker du gode brød. Baker du gode brød, blir du lykkelig og da vakker.

Gjest amandine
Skrevet

Er ikke du en perle å treffe på på kvelden?! Og så jeg som akkurat var så lei og sint pga den helvetes navnemobbingen på anonym.. Ble nesten glad i dib igjen!

Gjest sug lut
Skrevet

Naboen er gærn. Man må velge om man skal oppdra eller overse.

Gjest amandine
Skrevet

Egentlig overser jeg. Blir bare så forbanna av og til når jeg dumper innom. Helsike for et ormebol! Det er så leit! Og jeg blir så sint...

Skrevet

Det som er verst er at det er de samme som de som bor under oss, de smiler og ler og kozer og klemzer med nick, også er de noen jævler uten.

Jeg kunne nesten forbanne min mor i dag, men beit meg i det. Som den treningsdivaen jeg har vært i hele.... *telle* ... TRE hele uker, så kom jeg hjem fra en deilig økt og fant en enda deiligere bløtkake i kjøleskapet hos dem. Faaaaaaaaaaaen.

Gjest amandine
Skrevet

Takke meg til nydelige krangledamer! Kunne tatt dere med hjem hele gjengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...