Gå til innhold

kan man melde anonymt til dyrevernet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en bekjent som har to hunder. en hann og en hunn, den ene er ikke engang registrert, men de er begge samme renrasede rase. problemet mitt er at de fikk den ene hunden av meg når den var valp, og nå har de hatt 3 kull på den på rett over to år. hunden er bare 2 år gammel! Dette syntes jeg overhode ikke noe om. hun lovte meg når hun fikk hunden at hun maks skulle ha 1 kull på den, om enn noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det har du lov til.

Men hvorfor ikke bare si til henne at det ikke var avtalen. Har dere det skriftelig så har hun brutt en kontrakt.

Skrevet

vi har det ikke skriftlig. hun fikk bare valpen av meg, hadde en del kontakt med henne når hun fikk hunden, men mistet kontakten etter et års tid etter det.. Har hørt fra felles kjente dette med valpene + at jeg så det på facebook. Vil ikke konfrontere henne selv, fordi jeg ikke orker en krangel akkurat nå, men jeg kan ikke bare akseptere det hun holder på meg. det er jo skikkelig rovdrift på tispa!hi

Skrevet

Ja du kan melde anonymt til dyrevernet og mattilsynet. Men ville ikke forventet at de rykker ut i blålys...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...