Gå til innhold

Hva skjer i dette tilfellet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega som kjører rundt med barnet sitt som akkurat har fylt 2 år i forsetet på bare pute, hva vil skje hvis de blir stoppet i en kontroll?? Vil det evt kunne bli meldt til bv? Er i mine øyne en form for omsorgssvikt,hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom barnet veier mer enn 15 kg så er det jo faktisk fullt lovlig det.....

 

Er jo dumt å sette så små på pute selvfølgelig, men tviler på at bv hadde tatt kontakt egentlig. Er nok mange andre "større" saker de må prioritere!

Skrevet

Jeg ville bekymret meg mer for hva som skjer hvis de kolliderer enn hvis de blir stoppet.

 

 

Skrevet

Det er opp til de som stopper ham, men det ville overrasket stort hvis de ikke gjorde det. Å sette sine barn i fare i trafikken er ikke noe politiet tar lett på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...