Gå til innhold

Urk hadde en snodig drøm hinn dagen og.....


Stjernoye,mini, engel & micro

Anbefalte innlegg

der drømte jeg at magen på ett sett vis sprakk og ut kom en nydelig liten jente, med masse svart hår og helt perfekt selvfølgelig;o)

 

så var jeg til ny ul i går pga en oppdagelse med morkaka mi på ordinær ul. der viser det seg at morkaka er kjempe fin, men jeg har en blodåre som går fra den ene veggen over livmormunnen til morkaka som er på andre veggen, dette gjør at jeg mest sannsynlig må ta ks.

 

noe jeg egentlig ikke ønsker overhodet, men siden det kan være fare for livet til prinsessa så blir valget enkelt om dem sier det samme på neste kontroll om 6 uker..

 

men det snodige var jo at jeg drømte at babisen kommer ut magen, noe som er veldig sannsynlig skjer nå...kjenner angsten tar meg litt, å føde vanlig har jeg ikke tenkt to ganger på siden jeg allerede har vært igjennom det, men ks?????*urk nei kvir meg masse...

 

det er fremdeles ei jente og hu er stor og fin, ligger godt over gjennomsinttet til nå, så mest sannsynlig blir hu kanskje større en storebror om det fortsetter sånn som dette inntil fødsel.

 

i dag er det for meg 98 dager igjen og det er SYKT, synes tiden flyr avgårde nå*skummelt*hehe snart to barnsmamma joh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer og virkelighet, det er helt pussig, men ofte kan det stemme..

Ang. KS har jeg ikke noe erfaring med. Rart men vi som har vært i gjennom en fødsel før tar kanskje det for gitt at neste gang blir det det samme.

Har selv prøvd å venne meg til tanken at det kan jo hende jeg må ta KS, men hater alt som heter nåler og skjæring... uff.. grøss.

Har 97 dager igjen jeg, og ja, TIDEN FLYR! både på godt og vondt, hehe :)

Du får ha lykke til uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...