Monajenten Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg slettet ved en feiltakelse en viktig mail som var kommet i søppelposten, og den havner jo ikke i mappen for slettede mail (hotmail.) Er det mulig å få den tilbake???
* 5 om dagen * Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 det tror jeg ikke,jeg har forsøkt, men kanskje andre vet ??
Monajenten Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Herregud så typisk! Jeg sjekker alltid alle mailene i søppelposten før jeg sletter dem, men nå kom jeg borti knappen:-( Jeg sendte dem en mail og skrev beklager ca. en million ganger, hvor jeg lurte på om det gikk an å få tilsendt mailen på nytt. Muligens dumt, men jeg har jo ikke særlig mange alternativer:-/
moe_ Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Den er borte, tapt for alltid - men be avsender om å sende på nytt?
Monajenten Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2010 Just did, men føler meg skikkelig teit:-p "Hei, jeg slettet visst den viktige mailen deres da den havnet i søppelposten, kan dere sende på nytt?" :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå