GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Vi har lyst på litt tette barn, å nå er gutten våres (allerede) 15 mnd, så vi tenker å begynne å prøve igjen i juni-august, noen andre som planlegger? Hvor gamle er dere, og hva driver dere med? Eg blir 19 og bf blir 20, vi skal begge ut i lære til høsten, spennanes
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Hei! Ja! Vi har tenkt å prøve i juli! Småen bli 2år i oktober, så vil vere ca 2 1/2år når han blir storebror...dersom alt går etter plana;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå