Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Kan jeg anmelde noen for dyremishandling når de dreper kattene sine i badekaret, for så å skaffe seg flere katter etterpå?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 JA! Hvorfor gjør de dette da? Hvorfor ikke beholsde de første istedet for å skaffe nye etter å ha drept de første?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Nei, det er jo det som er helt ulogisk... Grunnen til at jeg spør er fordi det er mor til mine stebarn som gjør dette, og hvis jeg anmelder henne vil jeg bare virke som den onde stemora... Hun har hatt sikkert 10 katter som plutselig forsvinner, da vi snakket om katter fortalte hun at hun bare pleide å drukne dem i badekaret hvis de ikke var slik hun ville ha dem... Nå har den minste sønnen fått to nye katter.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Fysj, jeg utstår ikke slike mennesker!! Meld henne du. Spørs om det blir gjort noe med det (jf. den saken i avisene med katten som ble drept av Harleyeier), men greit å gjøre noen oppmerksom på dette i hvert fall... Og, forskning viser at begynner man med å plage og drepe dyr, så er sjansene større for at man senere går løs på mennesker. Ha det i mente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå