Gå til innhold

Barnepakke fra Rimi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt var dere på vei når dere fikk barnepakken fra rimi. Jeg er i uke 30 og har enda ikke fått noen "verdikort" i til denne barnepakken i posten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk min i uke 38. Mener de skrev i mailen jeg fikk når pakken ville komme.

Skrevet

er i uke 31 nå, og på mailen jeg fikk av de sto de at de ville sende ut verdislippen i uke 23:)

Skrevet

går i uke 34 nå, leeeenge siden jeg bestilte men ikke fått noe enda jeg eller:) er så nysgjerrig på hva man får! hihi... fått alle andre pakker liksom:)

Skrevet

Man får ikke Rimi-pakken før en nærmer seg termin. Fikk min for et par uker siden, og litt før det fikk jeg en mail om at nå kom verdikortet snart :D Så bare vent, den kommer!!

Skrevet

Ja, jeg er utålmodig, har hørt at det er mye bra i den pakken;)

Skrevet

Er i uke 39 og fikk den i uke 38.

Inneholder våtservietter, bleier, prøve på shampo, balsam, dr.greve intim, babyolje, tannkrem, ammeinnlegg, sånne engangs liggeunderlag til når du skal skifte på babyen og et rabattkort på bleier (ta 4, betal for 3). Mye det samme som de andre babypakkene inneholder mao. Kjekt å få litt gratis :)

Skrevet

hvor registrerer jeg meg for å få den? =)

Skrevet

Jeg er 34 + 6 og fikk mail for 2 dager siden om at jeg får et verdikort i posten om ca 2 uker. Jeg har ellers hentet pakke på Aptek1 og Liberos på lindex. Er det flere bra pakker der ute?

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har enda ikke fått den, prøvde å registrer meg på ny men da sto det at den skulle bli sendt ut denne uken. Så venter i spenning.

Skrevet

Jeg er i uke 37+3 og har fått mail om at jeg skulle motta kupongen denne uken.

Skrevet

google "barnepakke+rimi", så kommer linken opp:)

Skrevet

jeg fikk denne verdikupongen eller hva jeg skal kalle den i uke 34..

Skrevet

hvor får man tak i denne barnepakka fra rimi som alle snakker om?

bestiller man den på nett??

Skrevet

I fare for å komme med en litt dum kommentar nå.... De skriver i mailen dere får når kupongen blir sendt dere... Og skriver de f.eks uke 23, så mener de uke 23 i dette året, ikke din svangerskapsuke ;) Bare i tilfelle noen misforsto dette så tidlig på året...

Skrevet

He, he nei så enkle er vi ikke;) Jeg har rett og slett ikke fått noen mail fra rimi enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...