Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Hele neven inn i skjede, anal eller begge deler...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Det er et mannen kjører hele neven med alle fingre oppi der han vanligvis putter tissen sin når man puler.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 kan ikke være normale mennesker som diver med dette altså. OMG. Tenker på fødsel jeg. Hadde ikke hatt interessen av å utvide vagina på den måten for ikke å snakke om det andre hullet, man må jo bli veldig slapp i muskulaturen senere hvis man driver mye med dette her? Vet at analsex i mange tilfeller kan føre til slapp lukkemuskel senere i livet. KJIPERN DET.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Fisting er innsetting av hele hånden eller også til og med deler av armen i endetarmen eller vagina. Fisting er en ekstrem form for anal/vaginal-lek, og må utføres med stor forsiktighet. Fisting benyttes gjerne som element i SM-lek. Anal fisting kan strekke muskulaturen i endetarmen, og føre til endetarmsfremfall.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 fyttigrisen! Hvem vil utsette seg for noe sånt! Sprøtt!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 fisting er faktisk en NYTELSE :-) Alle brude prøve en gang :-)
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 huff da, skulle ikke være anonym.. 20.57 var meg :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #10 Skrevet 28. april 2010 En bekjent av meg har fått oppleve de fatale konsekvensene av denne perverse sex leken. Hun har nå utlagt tarm, dvs at hun må gå med pose på magen. Hyggelig.
Hellobaby Skrevet 28. april 2010 #11 Skrevet 28. april 2010 OMG - aldri i livet om jeg skal prøve fisting! Æsj! Og ikke minst AU!!
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 28. april 2010 #12 Skrevet 28. april 2010 Så lenge man er forsiktig i begynnelsen, så gjør det ikke spesielt vondt :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #13 Skrevet 28. april 2010 gjør man det ofte så må jo skjeden bli så utvidet at det aldri går ant å ha penis inni der igjen....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #14 Skrevet 28. april 2010 Var en sak her i oslo for en liten tid tilbake. Jenta ble voldtatt og fisting var en del av voldtekten. Hun var heeelt ødelagt i tarmen, den hang ut da ambulansepersonalet kom. HUn har også utlagt tarm med pose på magen og kan heller ikke få barn lenger, kort og godt, livet hennes er ødelagt. Mannen fikk 6 års fengsel og sitter inne. Vet godt hvem denne mannen er og denne saken gikk veldig inn på meg. Blir kvalm bare av å tenke på det. Jævla drittsekk. Han var btw helt norsk, men med tilsynelatende skrudde sexfantasier. Tror han bør komme seg langt vekk den gang han slipper ut for det er ikke få som er ute etter å knerte han.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #15 Skrevet 28. april 2010 Det var så vidt de klarte å redde henne, hun var virkelig skadet...
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 28. april 2010 #16 Skrevet 28. april 2010 Litt info om hvordan man fister Difficulty: Hard Time Required: At least a half hour Here's How: 1. In order for the vaginal walls to open wide enough for your had to fit in, she must be highly aroused. Spend lots of time doing what ever it takes to turn her on. 2. In order to receive a hand into her vagina, a woman must be very relaxed. Fisting can be very intense, so make sure if the woman on the receiving end needs to stop, that you do. She should be the one in charge of this situation. 3. Plan to use lots of lubricant and wear a latex glove for protection from sexually transmitted diseases. 4. Insert one or two fingers at a time. She may enjoy clitoral stimulation as you do this. 5. The idea is to try and get your hand as small as possible. Cup your four fingers around your thumb so your hand is a skinny as it can get. 6. With your knuckles facing the posterior (bottom) of her vagina, slowly rotate your hand, while gently pushing in. 7. Getting your knuckles through is the most difficult part. Add more lube if needed. She should be breathing deep breaths and trying to relax. Again, if it is too much for her, stop. 8. A slight rotation of the wrist should be all you need to get past her pubic bone and inside her vagina. 9. Your hand will naturally curl up once inside. Once you are inside you can hold still, gently move in and out, or gently rotate your wrist. 10. Fisting can be intense and make you partner feel vulnerable. Remember it is her pleasure you are after. Respect her wishes. Tips: 1. Not all women will be able to tolerate fisting. If she can't handle it, stop! 2. Lube! Lube! Lube! And more Lube! 3. Communication is essential in an intense act like fisting. Make sure you and your partner understand each other. 4. If you are acting out a scene has a "safe word" that means stop. What You Need: * A latex glove * Lots of water based lubricant
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #17 Skrevet 28. april 2010 21.03 Herregud, så grusomt! Ble seriøst kvalm nå. At det finnes slike mennesker! Og seks år for et ødelagt liv...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #18 Skrevet 28. april 2010 Fisting er heftig, og det å bare forbinde det med voldtekt og skade er det samme som å mene at hasselnøtter er til for å kvele noen. Skade kan skje, om man ikke vet hva man driver med, og om man ikke respekterer de signalene kroppen gir, og at man har full tillit til partneren sin. Om man gjør det riktig, bruker lang tid, og tøyer varsomt ( jeg vet om noen som har brukt et år med varsom framgang før hun tok hele hånda), så er det ikke vondt, bare ubeskrivelig deilig. Skjedemuskulaturen blir ikke skadet. Tvert i mot, så må man for å kunne klare det ha svært god kontroll på underlivsmuskulaturen, og kunne sine knipeøvlser. Analfisting skal jeg ikke uttale meg om, for det kan jeg ikke noe om, og det er heller ikke min greie.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #19 Skrevet 28. april 2010 jeg sier bare æsj, æsj og atter æsj! Stakar den jente anonym fortalte om, ble kvalm av å lese det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. april 2010 #20 Skrevet 29. april 2010 Folk får bare kose seg med akkurat hva de vil for min del, men jeg kjenner at dette virkelig ikke er noe for meg!
prekæs Skrevet 29. april 2010 #21 Skrevet 29. april 2010 Ikke vondt ment men er det slik man får ubrukelige hengerumper? Med hilsen sprettrumpe i str 38
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 29. april 2010 #22 Skrevet 29. april 2010 Nei, jeg har sprettrumpe jeg også! ;-) men i str 36 da.... Nicket er ment til alle de ubrukelige hengerumper her inne :-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #23 Skrevet 29. april 2010 Huff, dette er for spesielt interesserte, ingen tvil om det...! Fikk en video tilsendt på mail en gang hvor de viste en type fisting hvor de også tar det et skritt videre og stikker forskjellige objekter oppi ræva. Det var en mann som filmet seg selv mens han stakk en STOR flaske oppi ræva, og den knuste. Jeg skal spare dere for detaljene, men det var bare helt jævlig å se på, og jeg tviler på at han klarte å bæsje normalt etter det...!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #24 Skrevet 29. april 2010 Jeg var på do i sted for å bæsje, og bæsjen var så stor at jeg fikk helt vondt der bak.... så tanken på en hel knyttneve oppi rassen er ikke akkurat fristende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå