Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Hei. Jeg var i banken for å opprette konto til datteren min da hun var litt yngre, men fikk det aldri i orden. Banken skulle ha et bevis på at jeg har foreldreansvar alene. Tok med no papirer fra nav som ikke var god nok dokumentasjon, og et dokument fra folkeregisteret som heller ikke kunne brukes. Burde egentlig ordna det med en gang, men gjorde jo ikke det da.. Hva slags papirer/dokumentasjon er det egentlig de må ha? Kan noen hjelpe meg blir jeg veldig glad, så skal jeg endelig få oppretta den kontoen!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Åpnet konto til poden for en måneds tid siden. Jeg hadde kun med fødselsattesten til poden jeg og legitimasjon på meg selv. Trengte ikke noe bevis på at jeg har foreldreansvar alene. Hun bare spurte om det kun var jeg som skulle disponere podens konto. Dette er i DNB.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Takk for svar! Rart at det skal være så forskjellig da.. Dette var i Nordea, enklest siden jeg har konto der selv. Noen andre som vet hva jeg må ha med av dokumentasjon?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg har i Nordea. Jeg måtte ha med bevis fra folkeregisteret på at jeg hadde foreldreansvar alene, og dåpsattesten. Og id på meg selv..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Dersom man har foreldreansvar alene skal man ha med attest fra folkeregisteret som viser dette. Jeg jobber i bank selv,så dette vet jeg men ikke alltid vi er helt A4 dersom det er folk vi kjenner godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå