Gå til innhold

Tvillingene mine hadde visst tenkt seg ut nå i uke 21..


trebarnsmor21år

Anbefalte innlegg

Vært på sykehuset i hele dag nå, sliten kan en si. Endelig har takene roet seg og jeg kan slappe av litt! De to her er nysgjerrige på verden utenfor, men for all del, bli litt lengre inni der!!

Ser ut til at jeg kan puste letta ut etter noen vonde timer, men ble 100% sykmeldt. Samboeren min måtte ta seg fri fra jobb litt fremover å for å ta lillemann så jeg ikke overbelaster meg mer.

 

Trykket på CTG'en ligger bare på 60 ca nå, å hjertelyden til tvillingene på 140 ca :) godt å kunne puste ut!

 

Men alle gravide, ikke vær så dum som meg å jobb mer enn dere takler, selv om det kjennes ok ut, så er det lov å si fra! En dag så går dere på samme smellen som meg! Lytt til kroppen deres, det er som oftest den som har rett!

 

Takker gud for at det gikk bra denne gangen!

 

Hilsen sliten (nesten)3 barns mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre de ville bli i magen din litt til. Håper du får slappet av fremover nå så de kan vokse seg litt sterkere før de kommer! Er en tankevekker til oss andre som går på høygir hele dagen både hjemme og på jobb. Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, så skummelt.. det er jo altfor tidlig må du fortelle dem!!! Ønsker deg all lykke til og RO DEG NED!!!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det gikk bra.. lykke til videre i sofaen.. håper de holder seg inne lengst mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...