Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Usj. Jeg stekte noen "Prior oste grill av kylling og kalkun" til kvelden og midtveis i den ene pølsa finner jeg en stor plastikk bitt!!! Den sitter skikkelig fast inne i pølsa. Skikkelig kvalmt!! Noen som vet hva jeg burde gjøre med det?? Skriver mail til Prior? Går til media?
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Ring prior, ta bilde, send med biten i en konvolutt sammne med klage og bilde. Du får sikkert gavekort på 500 kr i retur
BlåBlå Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Plukker ut plastbiten, og spiser middag. De pølsene som ikke har natur eller "papir" tarm, stoppes i plast"tarmer". Denne tas av maskinelt etter koking, men det kan jo selvfølgelig skje at en pølse går skjevt gjennom den maskina som tar av plasten. Da kan det bli på denne måten. Er det blank plast med blå stripe ?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg hadde gått tilbake til butikken jeg kjøpte den i. Det gjorde jeg med en øl som jeg fant noe ekkelt organisk i, så ut som musefoster (ihvertfall det jeg inbilte meg). Fikk brev igjen fra det aktuelle bryggeriet, og gikk til butikken og fikk ta ut 2 sekspakninger med øl som kompensasjon. Men fulgte nøye med da at det ikke var flere flasker med ekkelt i! urk...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2010 Får ta og sende de en mail med bilde og be de ringe meg. For det var skikkelig kvalmt!!! Ja var blank med blå stripe. Og selvfølgelig er det sikkert ikke farlig, men fy så kvalmt!! Så dette skal jeg ha noe for! Usj!!
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2010 Å usj!! Det hørtes hvertfall ikke noe særlig ut. Gla det ikke var noe sånt. Men uansett er det ekkelt å fiinne noe i maten sånn. Mister matlysta og blr kvalm.....
BlåBlå Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Det er ihvertfall ikke noe å gå til media om (og nei, jeg jobber ikke i Prior eller tilsvarende) Ser heller ikke at det er skikkelig kvalmt, men det er jo fordi jeg vet hva det er og at slikt kan skje - selv om det er sjelden.
rima Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Jeg fant også en sånn plastbit i pølser en gang. Godt jeg ikke hadde gitt dattera mi den i hånda for å spise da... Jeg sende inn biten til produsenten og fikk gavekort tilbake og kunne gå og ta ut produkter fra produsenten på lokal butikk. Ikke helt enig med Blåblå om at det bare er å plukke ut og late som det ikke skjedde. Du har betalt full pris for en vare som var "defekt" og da kan produsenten godt få vite det )
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2010 Er det jeg mener også. Tenk om min lille jenta hadde spist den og satt den i halsen eller noe, for det er en del plastikk altså!! For prior er ikke akkurat billig, og føler det går litt på prinsippet også jeg da.... Tar å sender de en mail og håper de svarer på den om hva jeg skal gjøre videre. Tusen takk for alle svar og all hjelp
BlåBlå Skrevet 28. april 2010 #10 Skrevet 28. april 2010 Ja, jeg ser jo den. Og det er jo kjekt med gavekort. Men det har vært noen sånne saker i media den siste tiden, og da blir jeg litt hoderystende. Ei dame fant et hårstrå i en frossen grønnsaksblanding, og det ble blåst opp med krigstyper i avisa. Ja, det er ekkelt - men en sak mellom forbruker og produsent. Ikke avisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå