Gå til innhold

noen som har klart å trene bort overflødig hud/mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som faktisk har klart å trene opp en helt stram mage igjen etter svangerskapet? da tenker jeg på dere som hadde en del overflødig hud/slapp mage etter fødsel og ikke automatisk ble tynn igjen rett etterpå.

Og hadde dere stor mage under svangerskapet?

Det er noen måneder siden jeg fødte. Har ikke prioritert magetrening, så magen er bare en svær deigklump med bilringer. Jeg hadde ikke stor mage i svangerskapet. jeg syns faktisk magen er like stor nå som da jeg var høygravid.

Jeg kan sikkert få muskler slik at magen trekker seg mer innover, men er det mulig å få bort det overflødige ? jeg har ikke så mye overflødig hud at jeg sliter meg å få på meg buksene eller den slags, men det ser ikke bra ut hvis jeg vil gå med en stram topp. Det ser helt jævlig ut når jeg sitter. Hele magen buler ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Ville bare si at jeg fikk stoor mage. Og en del til overs rundt det området lenge etterpå. Men, etter et år var den flat igjen, men det gikk altså et år, så ikke stress! Og da trente jeg ikke, annet enn å bære sønnen mye i sele osv. Men huden var jo ikke stram som pølseskinn, men mye bedre!

Og tenk deg da med trening i tillegg, det skal jeg denne gangen!

Er jo mange som anbefaler rockering, selges bla på flust.no.

Det jeg også ville gjort, var å bruke en form for magebelte, alà disse:

http://www.bleieboden.no/produsent.php?id=49

Det er ihvertfall to ting jeg har tenkt å investere i! :)

Hva tror du om det? ;)

Tror det er viktig å ikke gå med stramme kanter fra bukser, truser el.l, så magen lettere blir hengende litt utenfor kanten, og lettere "blir sånn" da. Og motsatt om man "pakker inn" hele den litt løse delen av magen, så kommer den lettere på plass. For det er helt klart at huden trekker seg mer og mer sammen! :)

Skrevet

høres bra ut, da er det kanskje håp for meg også. Har allerede kjøpt meg en rockering, men jeg er litt sløv og har ikke fått brukt den så mye ennå. Tenkte å kjøpe den på flust etterhvert som jeg ble sterkere i magemusklene. Tror de er veldig svake nå.

Skjønner ikke dette, var så flink til å trene før jeg ble gravid, men nå har jeg blitt skikkelig tiltaksløs. Vanskelig å komme inn i en god rutine igjen.

Det som demotiverer meg er tanken på at jeg aldri skal få trent bort det overflødige fettet/huden. Jeg vet ikke hva som er hva. Er det hud eller er det fett? Er det fett er det jo ikke noe problem å slanke det bort, men er det hud og det ikke vil trekke seg tilbake, så nytter det vel ikke å trene...

Blir litt frustert..

Men du gav meg troen litt tilbake nå :o)

Skrevet

Kan bare si at det skjedde MYE på et år, både med hud og fett!, og det uten trening! ;D

SÅ sett igang, ta fem min NÅ før senga, og det kan du vel gjøre hver dag?

Og hold huden på plass, ikke la den få henge løst, da tror jeg det blir verre. Bruk heller en slik bestemortruse fra sloggi, som går opp på magen, ho ho!

Og en slikt magebånd i tillegg.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skal se på et slikt magebånd, imellomtiden får jeg se om jeg har noe stramt i skapet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...