silje3 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 ja, er det noen som har merket det..... fra sete til hode leie?
2010 Mammaen Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Ja, jeg merket det godt. Det var en natt, og det var en kravling og krafsing, sparking og romstering uten sidestykke! Han holdt på i timesvis (føtes det som), og holdt meg våken. Jeg lurte på hva i all verdens navn og rike han styrte på med! Tenkte at dette skal bli et vanskelig barn, men sånne "anfall" om natten ;-) Hehe.. I ettertid skjønte jeg at han hadde vært flink gutt og snudd seg :-) Jeg var da i uke 34 og han var jo blitt ganske stor - så vanskelig å unngå å kjenne det.
JKM09 Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Tror jeg merket det. Litt ekstra kravling midt i natten, men ikke noe betydelig. skjønte ikke at hun hadde snudd seg før jeg fikk vite det på kontroll. Så det er vel i etterkant jeg har tenkt at det måtte være den natten med litt ekstra kravling...
kamillepersille(78) Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Var våken og lå å hvilte. Så begnyte han å romstere litt mer enn vanlig og føltes liksom litt mer bom-bom-bom, rullet under maveskindet, følte det også rundt på baksiden, og så føltes det som et "dunk" i bekkenet og så skulle jeg tisse. Det var helt mærkelig og tenkte over om det var det. Føltes veldig tydelig, men dette var når jeg var 35,5 uker på vei. Tenkte med det samme om det var det..Og så ble han litt roligere i dagene etterpå/anderledes bevegelser, og kunne ikke finne hodet i høyresiden mer. Men så var det en annen hard klump som rullet rundt deroppe, så ble litt usikekr på om han hadde snudd seg igjen.. Men, det viste seg å være rumpa som ruller fra side til side..og det syntes han åpenbart er gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå