Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg fødte hadde jeg ''menssmerterier'' dvs, vondt i magen som strammer seg, gikk videre bakover i korsryggen.

Dette er 10 år siden, så jeg føler meg like usikker som den gangen, har jo glemt dette da det har gått så lang tid.

I hele dag, har jeg hatt press/stikkinger under magen, klarer nesten ikke gå pga smertene som er...kommer da jeg sitter også, men ikke disse menssmertelignende riene som jeg kan huske

Jeg snakka med min venninne i dag, hun har nettopp født, hun fortalte det var slike stikkinger hun hadde hatt da hennes fødsel startet, det hjelper liksom om man holder opp magen...

Noen med erfaring om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har noen sterke stikninger jeg å..... er så vondt /ubehagelig at jeg må lene meg fremmover og puste meg gjennom dem... blir heilt jævlige når jeg står og går littegrann... nok å henge opp klær!

Husker ikke så godt jeg heller, men de er 7 år siden sist på meg å...

Hvor lenge har du gjen da? je har ca en mnd!

Skrevet

Det høres ut som meg det der, det er slik jeg føler det også...går som en gammel krokete kjerring ;) blir minimalt med ting jeg får gjort her

Jeg har igjen 12 dager

Skrevet

Det er jo håp da.... får komme med oppdateering da, viss det starter!!!!

Skrevet

Jeg husker ikke eksakt, men jeg hadde noen stikninger rundt bekkenområdet og innsiden av lårene. Tror jeg hadde det nederst i magen også. Kunne ihvertfall ikke bevege meg over gulvet. Slik var det de to siste kveldene før fødsel.

Skrevet

Da får jeg vente å se, jeg er her enda, ingen fødsel igang... Skal til lege i morgen, jeg får høre med henne hva dette er for noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...