millie+2klumper Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Var og kjøpte mange nye fine smokker i dag og gikk rett hjem og kastet de gamle og satt de nye på kok. Så glemte jeg selvfølgelig smokkene. Vet ikke hvor lenge de kokte men de som ikke er sånn blanke kan du se har blitt svidd/gulnet. Men de som var blanke rundt går det ikke ann å se noe på. er de ødelagte?? ble skikkelig sur jeg nå..
Gjest Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Om ikke sselve smokken er smelta, går det fint an å bruke de vil jeg tro. Jeg har ikke glemt smokkene selv, men jeg har ofte kokt de lenger enn de 5 min som det står man skal koke dem..
millie+2klumper Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2010 Oki. det ser ut som det er bare plasten på noen av de som er blitt litt gul. Selve smokken virker ok. Da lar jeg han bare få de. Takk for svar:=)
skorpionfruen Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Men jeg lurer på om dere pleier å få et slags "limlag" utenpå sutten etter at den er kokt. Her blir de ofte klebring og ekkel så alt fester seg til den. Om du legger den mot kinnet så henger den fast der. Jeg må ofte hive og kjøpe nye pga av dette. Får gjerne ikke kokt de mer enn to ganger så må de byttes ut.
millie+2klumper Skrevet 28. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2010 hmm. Nei det har jeg ikke merket noe til. Hvilke merke bruker du? Her går det i mam. Gutten min er snart 2 år så her i huset blir smokkene stort sett bare kokt en gang og aldri mer før de forsvinner:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå