Gå til innhold

Vekt og trange bukser :-)


Englemamma, prøver igjen...

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 9 uke, og har veldig problemer med å komme meg på do. Dette gjør at alle buksene mine er fryktelig trange pga dette, er jo så oppblåst at det ser ut som jeg er i minst uke 17....

 

Er det noen andre som har dette problemet?

Hvor mye har dere evt gått opp, og i hvilken uke er dere i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buksene mine begynner å stramme en del de også.. Er bare 7+2 i dag, men som deg - meget oppblåst dagen lang :/

 

Veide meg faktisk i dag og har bare 500 gram siden 4+1, men det er akkurat som om alle muskler i midjeregionen bare har gitt opp :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 8 uker på vei, og har pakket bort de vanlige buksene mine... Ikke noe problem med å gå på do, men er utrolig oppblåst likevel.

 

Jeg går nå i de store buksene jeg kjøpe da jeg fortsatt var tjukk etter forrige fødsel, og en gravid-bukse fra polarn o pyret. Buksene deres har IKKE sånn lang sak som man trekker over hele magen, de anbefales! Må bare passe på at ingen ser at det er gravid-bukse...

 

Har ikke gått opp noe særlig i vekt jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 8+1, og har lagt på meg 1 kg

 

har ikke merket noe spesielt på buksene mine enda, men kommer nok snart. for føler meg oppblåst til tider.

 

er ganske så svimmel, så er sykemeldt og sengeliggende. så kan være kg kommer fort når eg blir liggende slik over tid.

et mareritt bare d å dusje... og må få maten servert på senga. tør heller ikke kjøre bil på egen hånd. holdt på å svime av i går....

men satser på at dette gir seg om en 4 ukers tid ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 6 uker på vei, men buksene mine er allerede for trange i livet... Og jeg har gått ned mellom 3 og 4 kg siden jeg ble gravid :(

 

Men jeg fikk fort stor mage med førstemann også, så det var vel ikke annet å forvente. Tror nesten jeg må finne frem gravidbuksene mine snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg :-)

Jeg har gått opp 1,5 kilo forresten.

Til tider er det slitsomt å jobbe også, jobber i barnehage- mye sliten og trøtt.... men, men..bare alt er som normalt, skal jeg ta til takke med både dårlig form og vektøkning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er bare 6 uker på vei,men merker at når jeg har hatt på meg olabukser en dag på jobben går de rett av når jeg Føles som de strammer skikkelig.Men jeg har heller ikke gått opp i vekt enda.

Slutta å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid så kiloene kommer nok..hehe...

Jobber i barnehage jeg også å er 50 % sykemeldt pga.kvalme og trøtthet.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 uker på vei men har ikke veid meg på leeenge - tør ikke :/ Har ikke gått i vanlig dongeri på sikkert et halvt år uansett jeg :P Bare tights og dongeritights...og har som forrige som skrev her også sluttet å røyke da jeg fant ut at var gravid, så snart kommer vel mere flesk smygende. Får se hva vekta viser hos legen om 3 uker, gulp! Vet sånn ca hva jeg veide før jeg ble gravid da ihvertfall ;)

Går med tights hele tiden og litt løse topper, for jeg ser jo pokker meg ut som jeg er i uke 16 eller noe! Vil jo ikke bli avslørt før uke 12 liksom.

Har kjøpt en kul gravidbukse på H&M, med rynker nederst, syns den var kjempefin :) Håper jeg slipper å bruke den før etter uke 12 da ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er i uke 10 i dag, men forrige uke måtte jeg gå med øverte knappen åpen. I går kjøpte jeg ei "baggy" olabukse i en str større enn jeg pleier. Og noen vide skjorter og gensere. Synes det er litt tidlig å få mage, men hva veit vel jeg egentlig. foreløpig har jeg ikke fortalt det til noen så det er jo ingen kjente som kan si omde var slik som meg eller ikke. Men jeg er jo sulten hele tiden da, så det kan godt hende det er litt spekk som har lagt seg på magen der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at flere har fått mage!!! Trodde virkelig jeg bar på tvillinger el noe jeg...Har ikke vært hos lege enda, skal denne uken, så det blir spennende...Må snart finne nye klær jeg også, ikke helt forberedt på det alt nå, er 10 uker på vei...:) Gått opp ca 4 kg, hvilket jeg er MEGET glad for, var tynn som en stilk da vi ble gravide...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en kommentar om at jeg var blitt så tykk for et par dager siden, trodde ingen kunne se noe jeg. Har fått litt mage, men kan fint gå med det vanlige tøyet fortsatt. Er i uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...