Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Fått beskjed at sykehuset og drive med døgnmåling med urin i 24 timer, det vil si at alt jeg tisser skal føres på en donke:( Synes det begynner og stinke på badet til tross for at jeg har på lokket etter hvert påfyll. Mannen synes dette er grusomt så han benytter toalett nr 2 da han får brekninger av og se på donken. Allerede har jeg tisset 6 liter, er det lite eller mye? Begynte målingen i dag kl 0600.
Ugl@ Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 6liter??? Det er jo vanvittig mye, svangerskaps diabetes? Hvor mye drikker du?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Hehe nei ikke noe svangerskapsdiabetes da jeg ikke er gravid!:-) Ja drikker mye, skulle drikke mer enn jeg skulle spise så da går det mye i vann, kaffe, smoothie, brus, suppe etc.. Regner med og passere 2 dunker før klokken 06 i morgen tidlig!
Ugl@ Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 NOrmalt uringmengde i døgnet ligger på omtrent 1,5liter, så 6 liter er jo bekymringsverdig mye, man bør jo heller ikke drikke for mye i løpet av en dag, 2- 3liter drikke er jo nok for de fleste, i tilleg får man jo i seg væske via maten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå