Gå til innhold

hvorfor går jeg ikke ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er gått 7 mnd siden fødselen.

siden første dag har jeg spist sunnt og unnet meg et par glass brus og noe munngodt i helgene. til dagli går jeg en rask tur på 2 timer hver dag. vi bor i 4 etg og jeg går opp og ned alle traene minst 4 ganger om dagen. likevel har jeg kun mistet 0.3 kg på 7 mnd. jeg tok det opp med legen min. vi tok mange prøver og alt ser bra ut... noen av dere som vet? kjenner jeg blir mer og mer deprimert og har lyt til å gi op hele driten.. men vet at det kun forverrer i fremtiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du bygger masse muskler med all trimmen, det kommer nok etterhvert.

Skrevet

tusen takk for oppmuntrende ord anonym 17.01. men det er nok heller ikke slik. klærne mine er like trange. jeg brukte målbånd for å se også. men det går nok ikke. jeg er dømt til å være tjukk uanett hva :(

Skrevet

Ammer du?

Jeg beholdt vekta ganske stabil på tross av sunt kosthold og aktivitet til jeg var ferdig med ammingen, da raste jeg ned 10kg på 2mnd.

Skrevet

Vel,du er antagelig ikke dømt til å være tykk:-D

Det kan være kroppen din ikke er klar for å miste vekten enda?

Når du går tur,blir du svett? Fett må forbrennes,og da må man bli svett først. Og når du går opp og ned trappene,blir du svett da? Jo mer du svetter jo tynnere blir du!

Skrevet

hei ugl@, nei jeg ammer ikke. ble misslykket der også. jeg er lagd for å feile... åååh, nå ble det mye sutring, jeg vet det.men det er så frustrerende og jobbe så mye for ingenting

Skrevet

tja jeg blir jo svett, men ikke søkk våt nei. hmm. kanskje du har rett 17.09.. :)

Skrevet

Legen har sjekket stoffskiftet?

Uansett så er det ikke bortkastet, du unngår i hvertfall vekt økning ved å spise sunt og trene. Viktigst er den fysiske formen din, og helsa.

Skrevet

Det er en grunn til at feks jockey'er setter seg i badstu før veiing innimellom;-)

Sett opp tempoet,la svetten renne,og husk at kroppen elsker å være tykk. Derfor tar det innimellom innmari lang tid:-S

17:09

Skrevet

de tok prøver av stoffskiftet ja. så helt fint ut. jeg tenkte kanskje jeg skulle sjekke om jeg hadde mye vann i kroppen?

tusen takk for mye hjelp =)

Skrevet

Hva spiser du da? Kanskje du får i deg for mye (event.for lite) kalorier selv om du spiser sunt..

Skrevet

prøv å få i de selen. Vitamin. Uten nok selen i kroppen vil iklke kroppen gi slipp på kiloene...

Skrevet

jeg spiser jo veldig variert. jeg har mat som hobby og lager all mat fra bunnen (frem til jeg går ut til jobb da) og jeg spiser mye frukt og tar omega 3. så kostholdet er det tvilsomt noe galt med. men det kan være hele sammensettingen kanskje? jeg bruker mye salt i sausene jeg lager da, og i enkelte kjøttretter. men det er jo spesialsalt så det skal ikke skade så mye. men kanskje det binder vannet i kroppen? jeg har satt opp ny legetime nå da. føler at det er noe som sluttet og fungere i kroppen min etter fødselen. først overproduserte jeg melk, helt til uke 4 så stoppet det brått. jeg har også mye vondt i nyrene, men de finner ikke noe galt. kjenner ofte at jeg har vont i brystet også.. kanskje en sammenheng?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...