*Minnie Mus* Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Altså mistet, ikke provosert abort eller hva det heter... Jeg tror nemlig det er i ferd med å skje meg nå og er livredd for smertene, og det å eventuelt se et lite foster ligge i do!!! Hjelp!! Oppdaget at jeg var gravid for noen uker siden og skal ca være 8 uker nå tror jeg. Har kun hatt ømme bryster og vært svimmel siden. Ikke spydd sånn som jeg gjorde de to første gangene jeg var gravid... Men når jeg var på do i stad så jeg at det hadde kommet litt blod. Så nå går jeg bare og gruer meg. Lurer veldig på hva jeg kan forvente meg....
Babyønske �� Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Nå var ikke jeg så langt på vei når jeg mistet, bare 5 uker. For meg var det da som en helt vanlig mens, med litt mindre smerter faktisk. Hos meg begynte smertene noen timer før blødningen. Tror ikke du skal bekymre deg så mye for å øye på fosteret i do, så stort er det ikke enda. Men ta ikke sorgene på forskudd, det er ikke så uvanlig med litt blødninger. Og for mange går det bra Lykke til, håper det går bra for deg
Ugl@ Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Har mistet ja, men har også blødd skikkelig kraftig i to av svangerskapa rundt uke 8-10 uten å miste, fikk friske fine jenter.
lille sprelle Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg merket ikke noe som helst før i uke 12 da det kom en liten blødning. fosteret døde i uke 7 Det er ikke gitt at du mister, noen har slike små blødninger gjennom svangerskapet. Bestill time til lege, ev gå på legevakten så du får det sjekket. Er det et dødt foster, så er det viktig å få det ut og er det ikke det, så får du fred i sjelen. Hvis du må abortere uten å "klare" det på egenhånd, anbefaler jeg deg at du ber om utskrapning. Jeg prøvde kjemisk og endte opp med begge deler.... Håper det bare er en "tegningsblødning" du har Lykke til!
soleia Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Er jo godt mogleg det berre er blødning i svangerskapet, treng ikkje vere abort. Eg har mista tre gonger, to gonger i veke 5. Det var som ein menstruasjon. Ein gong i veke 12, men fosteret hadde dødd i veke 7-8. Den gongen var det som ein liten fødsel med rier som kom tettare og tettare. Kom ut ein blodig klump, men var ikkje så mykje å sjå, heldigvis. Kryssar fingrane for at det er ei ufarleg blødning du har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå