Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 dager på overtid selv, og begynner å bli ganske lei.... Er vi flere her inne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager på overtid og koser meg masse med å være det. Føler meg ikke helt klar enda. Men av praktiske årsaker skulle vi helst sett at han var kommet nå. Sambo skal leggest inn på sykehuset pga nyrene, men slipper så lenge jeg ikke har født. Men så fort babyen er ute er det rett inn med sambo:/

Skrevet

Åja, skjønner. Håper det ikke er noe alvorlig da, og at han blir fort frisk etterpå :)

Jeg fikk jenten min 3 dager over termin sist så jeg tror jeg bare har vært så innstillt på at lillegutt skulle komme like tidlig. Men det ser ut som jeg blir nødt til å smøre meg med tålmodighet :P

Lykke til med fødsel og til samboeren din :)

Skrevet

Bare to dager på overtid ennå, men fikk følelse av at dette kom til å ta tid da jeg var på kontroll på Riksen tirsdag. Skal til ny kontroll i morgen. Har høyt blodtrykk, og er IKKE moden sa jordmor. Synes det var litt leit å høre siden jeg har gått til modningsakupunktur i 5 uker nå. Det var de pengene ut av vinduet! Skal vurderes for igangsetting på mandag dersom ingenting skjer inntil da.

Skrevet

nå som kl er over 12 så er jeg på 7. overtidsdag... skal på UL å sjekke leie i dag og få satt opp overtidstime nå i dag i hvert fall da... kjipt detta her altså... aner ikke om jeg er moden eller noe, men lillegutt har i hvert fall IKKE festa seg eller synki eller noe... ikke sikkert han ligger riktig engang.. jm kunne ikke få tak i han og satte derfor opp UL time til meg...

er grusomt å gå å vente på og ikke vite om jeg KLARER å føde vaginalt hvis d skulle skje noe nå heller... hvis han har lagt seg på tverka så må jeg jo ta ks... er så typisk hvis noe sånt sku skje, sjølv om d sikkert bare var jm som ikke klarte å få tak så er jo tanken der på at d KAN ha skjedd... Ikke første gangen han har vridd på seg sånn... gjorde d sist i ca uke 37 så og da var han faktisk synki litt først før han bare backa helt ut igjen.. blæh...

nei får håpe vi alle får en problemfri fødsel VELDIG snart nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...