Gå til innhold

tretthet og kvalme


anneg

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i uke 13+5, men er fremdeles veldig trøtt. Enkelte dager har jeg bare lyst til å sove. Men å ligge på sofaen og sove gjør meg bare ennå trøttere. Vet at turer ut i frisk luft gir overskudd,men er jo et ork til tider. Har dager der jeg er bedre og har vært på turer og sykkelturer. Men trodde og håpet nå at trøtthet og kvalme var over. Er det noen andre som fortsatt sliter med lite overskudd/trøtthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er også utrolig trøtt og lite med energi. Må nesten hver dag ha ettermiddagslur og dette gjør dagen mye mer slappere. Det er kjempe ork å gå turer og enda er det så kaldt her oppe. Jeg tar omega 3 og vitaminer, føler at det hjelper litt, men hjelper ikke nok. Problemet er nok at jeg har hatt det sånn før jeg ble gravid, så er utrolig slitsomt.

 

Håper at det kommer lettere dager for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 mnd idag:) Og de siste to til tre ukene har jeg vært ekstremt slapp og sliten, klarer ikke yte fult på jobb, er fullstendig tappet når jeg kommer hjem og føler jeg bare går og sjangler. Har fortsatt med trening hele tiden i håp om at det skulle hjelpe meg med mer energi, og går mye turer, men ingenting hjelper. Får vel bare håpe det går over etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

samme her, men i mitt forrige svangerskap oppdaga legen at jeg mangla b12 vit, det skal jeg også sjekke denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 14uke i dag. Er forsatt kjempe kvalm til tider og blir fort sliten. Jeg var på kontroll i forrige uke og fant ut at jeg har lavt blodtrykk så legen synes ikke det er så rart at jeg er kvalm, men jeg har også lav blodprosent og det kan man bli slapp og svimmel av. I tillegg til at jeg har lavt stoffskifte fra før, som gjør at jeg blir fortete sliten enn andre og kan få hodepine, kvalme osv av det også. så da er det ikke så rart man ikke er i topp form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13+2 i dag, og sliter med det samme. Men jeg begynte med jerntilskudd - og det har faktisk virka litt på trettheten! Vi skal jo hjelpe barnet med blod også, så ganske logisk når man bare tenker over det :) Det skader jo ikke - så absolutt verdt ett forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 12+5, og er fortsatt kvalm, men noe bedre heldigvis. Men trøttheten er fortsatt der, mangler rett og slett energi. Utrolig kjedelig :/ Spesielt når man har en vilter krabat fra før av, som vil leke hele tida.. :S

Satser på at det gir seg rundt 15 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...