Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Var til kontroll på Riksen i går pga høyt blodtrykk. Termin var mandag. Jordmor ville kjenne hvor moden jeg var, og det var null modning hos meg! Enda jeg har gått til modningsakupunktur en gang i uka siden uke 35. Så hos meg funket et tydeligvis ikke.... Snakk om bortkastede penger :-(
fresh Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 sykt kjibt ja Stakkars deg, du er nok kjempelei av å vente nå! Håper du modnes over natten
Gjest Ayreon Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Oi, ja d var bortkastede penger da skjønner jeg - så kjedelig.... Men har du følt at du har kjent noe som helst tegn på modning da?? Håper det jeg kjenner ikke bare er innbildning.... Men husk det kan skje fort likevel da
2010 Mammaen Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Har hørt at ikke alle har effekt av dette... Utrolig kjedelig for deg! Men nå kan det jo ikke være lenge igjen uansett da :-) :-)
Ungmammamia Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Så utrolig kjedelig! Skjønner at den er lei! Har du ikke merket noe som helst på formen? Energien? Jeg har hørt at modningsakupunktur hjelper bla når du først er i gang, at tiden fra første rie til siste rie går fort. Ikke at du nødvendigvis skal modnes så lenge før fødsel... Skal selv til modningsakupunktur på mandag, men er litt i tvil nå siden jeg allerede er litt modnet..? Har skjedd mye den siste uka. Er uke 36 imorgen, hodet godt festet, mormunn myk med ca 2 cm åpning. Vil ikke at piken skal komme aaaaaalt for tidlig..
Trudelutt_ Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Helt enig med deg , har selv hatt 7 modningsakupunktur timer å blitt strippet samtidig , men ved ingen lykke . sete her enda over termin å ingen baby ! Var på min forhåpentlig siste time tidlig i dag .
Gjøkeredet③ Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Jeg må bare si at jeg gikk tilsammen 6 ganger, fra uke 37. Siste ganga jeg gikk var en torsdag og jordmor sjekka modning og ville prøve å strippe, men det var null åpning, så det var ikke mulig å strippe en gang. Men 24 timer etter denne akupunkturbehandlingen så var han ute 5 dager før termin. Men sånn som jeg har forstått det så skal ikke akupunkturen fremprovosere fødsel, men gjøre fødselen kortere. Men jeg er ingen ekspert på området.. Kjedelig at det ikke har funket for deg foreløpig. Men det kan jo være det gir deg en "lettere" fødsel når den tid kommer... Lykke til i innspurten!
Gjøkeredet③ Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Glemte å si at hos meg gikk vannet 8.30, og han var ute 12.06, så det var jo en relativt kort fødsel;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå