Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Da viser vekta 67 kg! Er ekstatisk!!! Har etter mye om og men bestemt meg for å prøve ut 30 days, om ikke annet så bare for å få igang nedgangen igjen! Har vært på et plattå lenge nå... Så da har jeg siden januar gått fra 75,6 til 67 kg Er kanskje ikke så mye, men vekta stod fast på 68 i en måned, så frustrasjonen var stor! Men i går, så stod den plutselig på 67 kg:) Spiser grovt, magert og lite/ofte, og holder meg unna hvetemel så mye som mulig. Drikker ikke brus lenger, og spiser godter svært svært lite, sånn typ med felre ukers mellomrom:) Er ingen treningsnarkoman, men prøver å få opp pulsen minst en gang iløpet av dagen ved å ta en skikkelig trappevask, gå rask tur, noen styrkeøelser osv. Det er såå deilig å se fremgang! Jeg var deprimert før graviditeten, og la på meg en del før jg ble gravid, veide nok over 80. Gikk vel opp rundt 20 kg under svnagerskapet, og endte opp på 100 + etter fødsel.... så alt i alt har jeg jo gått ned rundt 30-40 kg siden jeg fødte (for nsart 2 år siden!) Vet ikke om de 30 days pillene gjør noe underverker, men de hjalp meg ihvertfall til å slippe opp plattået, så nå kan jeg endelig glede meg til å se vekta sakte men sikkert dale nedover til 60 blank HVis JEG klarer det, så klarer DU det! Helt sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå