Gå til innhold

Vet dere det?

Melkekua +3 rosa ulldotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt slike isbegere som man kan fryse ned egen is til barna? Jeg har prøvd og lett på nettet, men til ingen nytte.

Kanskje dere kan hjelpe meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste uka har jeg sett sånne på: ikea, rema1000, traktøren, coop obs, nille og på en lekebutikk. Så om du har en butikk i nærheten skal det ikke være så vanskelig å få tak i. Men husk at ikke alle har fått inn sommervarene enda, de fleste får sånt den uka som kommer nå! ;-)

Skrevet

Jeg har sett i butikkene, men der har det ikke kommet inn ennå. :/ Skulle helst ha fått tak i det ganske snart. Derfor tenkte jeg at sikkert internett hadde ALT. ;-)

Skrevet

Og så skulle jeg gjerne hatt noen som var litt kvalitet. Har dere noen å anbefale?

Skrevet

Tupperware har vel noen, det pleier jo være kvalitet! =)

Skrevet

Jeg tror ikke den norske tupperware siden har nettbutikk, og kunne ikke finne noen på den amerikanske.

Skrevet

Ring en lokal forhandler, så kan hun sikkert ordne dene til deg.

Skrevet

Er det virkelig ingen nettbutikk som selger ispinneformer?? Hmmm...?

Skrevet

Og da mener jeg ikke bare tupperware.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi i tupperware selger ispinneformer, d e bare å sende mg pm hvis du e intressert i å bestille dem eller annet, jg leverer selv i oslo og akershus område, men sender gjerne per post også =)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg vil gjerne bestille Tupperware ispinneformer. Har du bilde? Hvordan kan jeg gi deg informasjon om adresse ol?

Skrevet

Bruk små youghurtbeger m/ is-pinne oppi. Funker brillefint

Skrevet

Send meg gjerne en pm så kan jeg sende deg bilde av ispinneformen vi har eller så e d bare å gå inn på www.tupperware.no, der ser du produktene våre =)

Skrevet

Ikea har fått slike. Jeg tittet der inne seinest igår og la merke til at de hadde slike.

Skrevet

Kjøpte på europris i går.

Gjest sug lut
Skrevet

Åhlens har veldig søte og faktisk praktiske (de fanger opp isen som smelter og renner, så man ikke får så klissete barnefingre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...