Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg har bestilt time på en privatklinikk for en vurderingssamtale. Jeg vil ta fettsuging av magen. Har en BMI på 24, men har mye større mage enn jeg kunne ønske. Føler at jeg er gravid i 5/6 måned hele tiden. Er det noen her som har gjort det samme? Hvor gjorde dere det? Hva betalte dere? Va det vondt? Ville du gjort det igjen? Hvordan ble resultatet? Bare lyst å komme med et knusende og fordømmende svar? Be my guest.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Hei Jeg har selv tatt fettsuging av flere områder, var slank før jeg gjorde det. Men det var for å få vekk feks ridebukselår som er vanskelige å fjerne uansett hvor mye du trener. Det er ikke vondt i det hele tatt, kunne godt gjort det igjen og i lunsjpausen for å si det sånn Men jeg så liiiiten forskjell pga jeg var slank så litt bortkastede penger... Husker ikke priser da jeg fikk en del rabatt pga legen tok litt her og der Men husk at fettsuging er ikke en måte å slanke seg på, da blir du skuffet når du har gjort det... Er man "stor" får man alltid beskjed om å slanke seg og heller komme tilbake etterpå. For fettsuging fjerner kun det "lille ekstra" som er igjen etterpå. Henger magen så ser man bedre resultater med å ta mageplastik. Er magen din stor, hard, oppblåst, henger den? Du kan se hvor mye legen sånn ca får bort med fettsuging ved å stå oppreist og stramme magemusklene og ta tak i fettet på magen imens. Det du får tak i går nok bort med mindre det kun er hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå