skinflash2 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg har en venninne som har fått vite av legen at hun har "deprimert" livmor, at hun altså ikke har eggløsning. Kan dette forandre seg, og finnes det noen kur man kan ta for å få eggløsning?
gir.snart.opp Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Hei du:) Jeg tror man gir nettopp Pergo for å stimulere eggløsning på de som ikke har det, eller har problemer med dette: Vet også at man kan ta noe naturmedisin.
skinflash2 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Jaha ok:) Da er det noe å gjøre med det da. Takk for svar!
m240 Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Du kan prøve å ta bidronning gele.Det for du kjøpt på helsekost det koster ca 200 kroner lykke til :-)
lillehare Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har gått på pergo, og hvis jeg ikke husker ket feil så skal pergo hjepe med eggmodning, spør om å få en sprøyte som heter otrivelle. Den benyttes i ass befruktning og har erfaing med den. Har ikke fått det med ass befr, så i paiseperioden skal vi pergo + otrivelle Lykke til jenter, håper vi ligger å spyr i hele sommer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå