*rottiemama*endeligmamma Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Håper bare de siste ukene går fort.Er så stor og tung nå, får nesten ikke sove om nettene, vondt i ryggen, vondt å ta på seg klær, halsbrann , kvalm og uggen...ææææh...
Knotten2 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Skjønner hva du mener, er selv i uke 29 så det er jo en liten stund igjen. Men, de siste ukene går fort og snart sitter du med en liten baby i armene:-) Jeg gleder meg til å være ferdig - er i mitt 3. svangerskap på 4 år, så nå er det snart på tide å få kroppen for meg selv igjen syntes jeg!
mammatetogansketette:)) Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Ufffda... prøv å kikk masse på babyutstyr og babyklær, så får du fokus på andre ting enn deg selv Neida.. så enkelt er d vel ikke, men du er jo i siste innspurt nå Er sjøl rimelig lei, uke 28, ikke at jeg har så mange plager men blodtrykksfall gjør at jeg ikke får gjort stort- og med en ettåring i hus -og delvis hjemme alene med han, så skulle jeg gjerne gjort mere: gått turer med han og funnet på masse annet... men klarer bare det jeg MÅ.... må ta det ekstra rolig når jeg er alene med mini... ergo blir det mye innesitting... Ja vi får håpe det går fort mot slutten:) Når nurket kommer ut er alt glemt;)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 31uker på vei jeg og ikke lei ennå.. men så er ikke jeg stor el da.. kan liksom gjemme magen i en genser ennå.. ikke så mye plager el.. er ryggen og bekkenløsning... men går til fysio ang bekkenløsningen så nå er det helt levbart
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Hei! Jeg er også lei, men ikke så lei... ) Er mye som skjer i mai, og med 17.mai og konfirmasjoner, og ditt å datt! Så kommer Juni, den mnd tror jeg går råsakte! Er i uke 29 nå, begynner min 30 uke på fredagen... MEN det er bare 8 uker (7) til permisjonen, og jeg ser fram til den! Da kan alt skje når den er kommet! Her har vi mye å gjøre enda før lillemor kommer, så tiden går fort, å man rekker nesten ikke å få gjort alt til hun kommer! ) Gleder meg <3 Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå