Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 svigermor skrev en så pen melding: har tatt kontakt med eiendomsmegler,legger ut for salg nå. dere må finne dere en plass å bo. greit nok det,men det finnes ikke noe ledig på markedet,her vi bor!!! ååååe! 300kvm til ingenting.. huff
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Kan jo forstå om hun vil selge, men det var ingen fin mld akkurat.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Kan dere ikke kjøpe av henne da? Evnt spør om hun kan gi dere litt tid så dere kan finne dere noe annet?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 jo vi har jo råd til å kjøpe det,men er så sinnsykt øde.. vi har alltid tenkt å klare å komme oss litt lengre inn mot "sentrummen".. som igjen er nærmere jobb.. men nei! hun vil ikke gi oss tid..(hun har alltid hatet meg HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Det spørs jo hvor lenge dere har bodd der da. Hvis dere har fått tilbudet om å kjøpe det, men viser at dere ikke ønsker det skjønner jeg det godt. Det koster å holde et hus, både i forsikringer og kommunale avgifter (dere bataler kanskje det?). Hvis de ønsker å selge huset sitt, så kan de jo ikke vente og vente og vente til dere finner noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Litt spesielt å si at svigermor hater deg, når dere faktisk har disponert huset hennes i jeg vet ikke hvor lang tid. Det er jo veldig hyggelig av henne. At hun velger å selge er jo opp til henne. Det er mye arbeid og ansvar og sitte med et hus, i tillegg til det økonomiske.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 hun sa vi kunne bo her,helt til baby nr 2 er født.slik at vi ikke skal måtte stresse..er bare kommet litt over halvveis i svangerskapet. vi har ikke fått tilbudet om å kjøpe det, så det kom som et lite sjokk at hun velger å selge det,akkurat nå.. vi betaler alt huset koster,mens vi bor her ja..det ser jeg nærmest som en selvfølge HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 vi har forresten bare bodd her i 1mnd. HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 Hvis hun har lovet dere å bo der til baby nr.2 er født, er det dårlig gjort å gå tilbake på det. Det at dere da tydeligvis har et barn nr.1 burde jo også telle for noe. Når dere har bodd der bare en mnd, blir det mye stress for et barn å skulle flytte på seg igjen. Hvis hun brydde seg om barnebarnet sitt, burde hun ta hensyn til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå