Glad tobarnsmamma Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Får man bleier/bind der - eller må vi ta med dette selv? Var på fødeloftet sist,og der fikk jeg bind til tiden jeg lå der.... Og hva med bleier til baby?
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 du må ha med selv, søsteren min var nettopp der å hun sa jeg burde ta med to pakker med bind, fordi ironisk nok i kiosken på ett BARSELSHOTELL selger de kun tamponger!!Hørt noe så idiotisk???
nutri Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Er det noe nytt nå da.? Fikk utdelt bind (og bleier til barnet) på barselshotellet sist jeg fødte (3 år siden). De hadde på rommet i enden av gangen, der jeg var med barnet til veiing/kontroll husker jeg. Var bare å forsyne seg, og var det tomt så spurte jeg en av pleierne. Ikke noe problem. Men greit å vite, da skal jeg putte en pakke i bagen.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 hoho. Ikke så langtenkt dem som står for innkjøp der i gården Vi får pakke bind da =)
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Jeg var der for en uke siden og fikk så mange bind jeg måtte trenge. Bleier til barnet også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå