Gå til innhold

Stemning?


HELomvending

Anbefalte innlegg

Har foreslått at vi kunne hatt et treff i Oslo,( for alle som vil og kan!)i begynnelsen av juni, en weekend eller noe, slik at folk har mulighet til å komme seg inn til Tigerstaden om de bor et stykke unna. Hittil så er det bare meg og Silje som har kjempe lyst til dette. Er det noe stemning for det??

 

Sikkert mange fra Oslo her, som vet mange flotte møteplasser ,som ikke vi vet om? Oslo er jo nydelig om vår/forsommeren! Kast dere med, det hadde vært så hyggelig å treffe disse flotte september jentene da gitt!! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo allerede avtalt treff for septembermødre i Oslo 8 mai. Har du sett det?

 

Tenker jeg tar dette først og ser an senere treff:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det, men det er først og fremst for dere damer over og rundt 30, og det tror jeg utelukker et par andre damer her inne.. Og 8 mai, er litt i nærmeste laget når man bor litt unna. Er greit å sette en dato som er ett stykke unna, slik at dem som bor litt utenfor har mulighet til å planegge, og kanskje ta seg en weekend i Oslo. (= Det tenkte iallefall jeg. (=

Tenkte jeg iallefall skulle sjekke stemningen for det! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner! Ettersom jeg er 32 år selv, er jeg mest interessert i å treffe andre rundt min alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns absolutt dette er noe dere burde være med på:):) Tenk så koselig da!!:) Møte flere med termin i samme mnd som deg selv som dere ikke kjenner fra før:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamma til 2:) !

Hvilket treff mente du nå egentlig? Det i mai eller det i juni? Det i Mai blir litt for nærme i forhold til at jeg ikke bor i Oslo, og rundt 30 år. (= Men håper veldig på et treff senere!! Veldig!! (= Har super lyst til å møte alle de flotte damene som holder til her inne. (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med på treff i juni også jeg om jeg kan. I utgangspunktet var det 8.mai-treffet for de over 30 men i løpet av tråden ble vi likevel relativt enige om at det er ikke et problem om man er yngre... er selv 26.. Men det er klart man kan ha flere treff uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje.. (= Jeg koblet ikke at det var deg. (= Sorry! DA vet jeg hvilket treff du mente! (= Jeg skal forhøre meg litt med noen venninner i Oslo, de bør vite om mange bra steder. (grilling hadde egentlig vært koselig. (= ) Og da får vi sette et sted og en dato, så får folk bli med eller ei. (=

Er det bare meg og Silje som er gira?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o) Ja, jeg er opprinnelig fra Oslo. Har bodd i Drammen de siste tre årene, men vi kommer flyttende tilbake til Oslo nå i mai. Gleder oss! Du da? Bli med om du kan på lørdag! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med:) Er 24, så selvom jeg har lyst til å være med på 8.mai-treffet virker ikke de så ivrige på å ha med oss småtassene:)

 

Er i Hellas fra 29.mai til 5.juni, så håper det blir etter dette....

 

Født, oppvokst og blitt boende i Oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 22 år og føler meg ikke helt som rundt 30 enda, så et treff i Oslo åpent for alle hadde vært bra:)

Det hadde vært gøy å treffe andre gravide!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Da kjenner sikkert du eller Sadie til et bra sted i Oslo?? Tenkte det hadde vært koselig å grille oppe på Sankt Hans Haugen, MEN og sitte i slik stilling med diger maga er kanskje ikke det beste? (= hehe .Sadie, jeg tror jeg venter til juni jeg. Gidder ikke være att på klatt. (= Og jeg er veeeldig blakk denne mnd her. (= Men de som drar, kos dere masse!! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har visst blitt laget en ny tråd om treff for de rundt 20. ;o) Det kan jo gå an å møtes på Fridays eller Egon på Karl Johan. Ganske greit å finne fram til og begge steder kan man sitte ute hvis det er fint vær. Så en av de er forslag herfra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det var en ny tråd, ble gjort for å fange fleres oppmerksomhet tror jeg. "Stemning" lyser jo ikke forslag om treff liksom, så jeg ser den. (= Fridays? hmm, ikke vært der tror jeg. Er det mulig å sitte ute der også? Er det også i Karl Johan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...