Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan fordrive tiden med i 8 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 32 og sykemeldt til fødselen. Men pga treg nav og papirmølle har jeg ennå ikke fått sykemeldingspengene. Og er helt blakk og alene med magen. Bor langt unna folk og butikker, er 1,5 mil til biblioteket og har ikke råd til bussen før pengene kommer.

Så dette er vel et håpløst case, men hvordan kan jeg få dagene til å gå hjemme? Blir nesten tiltaksløs og slapp av å være så innestengt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, ikke råd til bussen en gang??? Håper for din del pengene kommer snart da!

Du får benytte deg av fri dagene til å rydde, organisere, lese gamle bøker på nytt, og spaserturer i sola =)

Lykke til

Skrevet

Kjipt. Kommer jo an på hvor dårlig form du er i. Men her er lista mi (fra et halvår sjukemeldt):

Alle bøkene du har lyst til å lese

Klippe ut fra alle blader du har liggende de tipsene du faktisk vl beholde, og kaste resten. Sett tipsene inn i perm.

Sett inn bilder fra de siste ørti årene som bare ligger og støver ned.

Hekle eller strikke eller sy. Ikke store ting, de blir aldri ferdig.

Finne ut når det går bra ting på radio og faktisk sørge for å høre dem.

Lei film.

Inviter folk - og si at de kjøper med seg en pose boller om du ikke har noe å servere. Alle forstår at gravide ikke styrer med alt mulig.

Inviter på hverdagsmiddag. Spise må du uansett og pasta til fire koster ikke mer enn litt mer avansert midddag til en.

Lag fine kort av papir og pynt du allerede har. Knapper, bånd, reklamepapir, utklipp fra blader. Sy fast med maskin eller for hånd.

Finn ut om slekta di - ergo slekta til ungen - og tegn et (forenkla) slektstre så langt og bredt du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...