Gå til innhold

Jeg har et geni! ;-)

Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstegutten er slapp og syk og ser på tv her. Vi skal snart flytte og har i den forbindelse måtte gå igjennom masse ting. Der fant vi bl.a to metalldeler (tykk metall) som er hektet sammen, og så er det om å gjøre å få dem fra hverandre. Sånne IQ-tester som var så populære for flere år siden. Har hatt mange venner på besøk når vi nettopp hadde kjøpt denne som har svettet og bannet over denne og ikke klart å få den til. Vel, lillegutten fant denne og ville leke med den. Etter en liten stund sier han plutselig "oi mamma, se, nå er det to stykker!", jeg snur meg, og ganske riktig, han har fått dem fra hverandre! Litt imponert nå ja :-) Jeg "kan" denne, så jeg vet hvordan man får dem fra hverandre og sammen igjen, og det er ikke vanskelig når du vet hvordan, men det er ikke noe man bare snubler over heller. Flinke gutten min :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh så herlig!! Kjenner godt til det der med å svette og banne altså, fy søren! Kan ikke tenke meg noe mer irriterende og frustrerende enn å IKKE få sånt til:-p

Bare vent å se - den nye Einstein sitter i stuen din;-)

God bedring til flinkegutten:-)

Skrevet

Takk for det :-)

Tror nok egentlig han bare hadde flaks selv om jeg ikke helt skjønner hvordan man kan ha flaks med den der, han er nok smart, men neppe et geni :-) Skal i hvertfall huske på det til bryllupstalen, at han en gang tegnet til å bli noe stort, hehe... (neida, så slem er jeg ikke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...