Gå til innhold

Hvordan skaffe barnevakt i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd barnevaktformidlingen?

Jeg kunne tenke meg en som kommer når barnet skal legge seg sånn i 19 tiden og blir til neste dag kl 08. I en og annen helg.

Hvor mye koster noe sånt?

Jeg er alene med et barn på 1,5 år. Jeg har ingen som vil/kan stille opp som barnevakt og har sittet hjemme alene hver kveld siden fødselen.

Jeg har virkelig behov for å komme meg ut å være litt sosial på kveldstid med andre enn folkene i åpen barnehage.

Noen tips?

Hvor mye koster barnevakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Oslo bor du?

Vet at aleneforeldreforeningen har noen ordninger, enten med barnevakt formidling eller ved å stille opp for hverandre.

Har du ingen venner som kan stille opp?

Skrevet

Skulle gjerne ha sittet barnevakt av og til jeg :)

Men bor kanskje litt langt unna, har en datter på 4 år.

Skrevet

Jeg kan nok også avse en kveld/natt i ny og ned for å være barnevakt. Har en gutt på snart to, og bor i Oslo.

• 8 måneder senere...
Skrevet

vi er 3 jenter som til daglig jobber i en barnehage som ønsker og ha en barnevakt ordning for foreldre som trenger litt kvalitetstid sammen eller alene... vi har tenkt hver siste helg i mnd men er motakelig for ønsker.. ta kontaktn på [email protected] om dette er noe for deg så vil du da få mer informasjon

Skrevet

Har du ikke bhg plass? Det hjalp meg utrolig mye.

Jeg er i samme siyuasjon. Har en sonn paa to aar og minimalt mes avlastning. Har sendt mail til de 3 jentene over her som skal starte noe.

Hvor i Oslo bor du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...