Gå til innhold

Sliten på overtid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes synd på meg selv nå. Er sliten i kroppen, bekkenløsning, og har litt høyt blodtrykk. Er på overtid. Og har en liten en på 1 1/2 som krever sitt når han ikke er i barnehagen. Hjemme må jeg ordne det meste, for mannen er sliten/utbrent/deprimert. Må mase og mase på ham for å få hjelp til de tyngste tingene. Vet at han gjerne ville hjulpet meg mer, men han orker ikke. Vil ikke bry venner og familie for mye heller, har ikke lyst til å si at det fungerer litt dårlig hjemme nå. Har fortalt til moren min hvordan det er hjemme hos oss, så hun har tilbudt å hjelpe så godt hun kan. Men hun er i jobb og bor langt unna, så det er ikke helt lett nei. Måtte bare få syte litt, gleder meg til kroppen er litt lettere, selv om jobben blir dobbel med to barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skalvære så sta og stolte og ikke be om hjelp når man trenger det? Forskjell på å be om hjelp nå og da og å mase på andre. Jeg er gravid med kraftig bekkenløsning, og mannen min har ryggproblemer som gjør ham sliten etter jobb (går på smertestillende hver dag). Jeg kontaktet hjelpemiddelsentralen, og har fått hjelpemidler som letter hverdagen. Min familie og mine venner vet hvordan ting er, så de hjelper meg med 2-åringen og litt husarbeid.

Si fra at du trenger hjelp, ingen skam det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...