Gå til innhold

Hei hei! Endelig er jeg her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å være ferdig med det LANGE 2. trimester, og godt å ta fatt på "siste etappe"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være, jeg kom på mandag:) en deilig følelse og tenke på at mann er i siste trimester...:)

:)

Skrevet

Takk for det! Ja, godt dette altså, ser liksom slutten på dette nå. Har to barn fra før, og vet at den siste tiden går veldig fort, så nå er det bare å nyte den lille tiden som er igjen:-)

Skrevet

Jeg har også 2 fra før...:) hvor gamle er dine barn? mine er 5,5 og minsten blir 4 rett før lillegull i magen kommer. (blir 3 gutter...:)

Syntes det virket som en evighet fra 1 trimester til 3 trimester og hadde samme følelsen denne gang også, men plutselig så er man der liksom...

Også virker 80 dager så mye, men vips så er det bare dager igjen...

Vi får nyte dagene som er igjen, de går fort nok, selv om jeg tenker hver dag er en dag nærmere slutten, og dette er siste gang...:)

Skrevet

Jeg har to gutter - eldstemann blir 4 år bare en snau uke før jeg har termin. Lillegutt ble akkurat 2 år, så her blir det tre tette:-). Denne gangen er det en liten jente i magen, og det er jo selvfølgelig litt kos.

Jeg har bestemt meg for å nyte svangerskapet denne gangen - fordi det er definitivt siste gang jeg er gravid:-) Håper på mange fine vår- og sommerdager fremover:-)

Skrevet

Hei på deg og velkommen inn. Kom inn hit selv på mandag. Blir både jeg og min nye manns 3 barn så blir en skikkelig attpåklatt da mine barn er 16 og 13 (gutt og jente) og mannens barn er 20 og 17.(jente og gutt der og) Så nå venter vi sammen en gutt. Gleder meg masse til fødselen er overstått. Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...