Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg har flere netter nå drømt at jeg har romantiske stunder med jenter. Dette har ikke noe med sex å gjøre, det er romantikk, første date osv. Det er jenter jeg tidligere har vært litt fascinert av, men jeg er heterofil og kunne ikke ha levd sammen med en jente. Jeg har verdens beste mann, og et nydelig barn. Er ikke gravid, så det er ikke hormoner. Drømmene er bare så sterke, og jeg er helt satt ut om morgenen, med sommerfugler og hele pakka.. Hva gjør man? Kan man avbestille drømmer?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Du kan jo prøve å se på det positive, er ikke akkurat mareritt og du våkner opp med selvmordstanker hver dag.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 hva gjør det liksom? er jo bare en drømmer
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Det plager meg pga den intense forelskelsen jeg føler i drømmene og i timene etter at jeg har våknet. Det plager meg fordi jeg er redd for å være en av dem som våkner når hun er 50 og innser at hun har undertrykket en viktig side av seg selv. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå