lin78 4herligebarn<3 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Kjempegøy var det:)mannet meg opp til å ta bilder med bar overkropp da, samt bilder m/klær på også.fotografen tok MANGE bilder, så jeg er kjempespent:):)Får de på mail i løpet av uka:) Flere som har vært?
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jeg tok ikke bilde hos Fame, men jeg tok bilder hos en fotograf som tidligere jobbet for Fame og nå hadde startet for seg selv=) Jeg syntes også det var kjempegøy. Jeg tok riktignok av meg alt Så fikk jeg se bildene på data etterpå og velge ut hvilke jeg likte best. Jeg er glad for at jeg gjorde det, enda det var litt skummelt. Nå har jeg hvertfall skikkelige bilder fra en egentlig relativt kort periode av livet. Jeg skal ta kopi av ett bilde og legge inn i scrappingbok der jeg skriver om tiden jeg går gravid. Jeg begynte på boken da jeg gikk gravid forrige gang og datteren min synes det er artig å se bilder av mamman med stor mage. Jeg ser for meg at hvis mine døtre en gang blir gravide så vil de synes det er artig å kunne lese om mine erfaringer og se bilder=) Min mor har hvertfall glemt det meste så da får jeg prøve å gjøre en innsats for å huske.
Celeste85 Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Er så fint at noen tar bilder! Jeg og samboeren har tatt bilder hos fotograf en gang i måneden siden jeg ble gravid slik at vi til slutt sitter igjen med 9 bilder og med babyen på det siste:) Gleder meg så fælt til å se de. Har termin 21 mai:) Har tatt MANGE bilder i forskjellige positurer. Vi har på oss truse begge to. Tok noen kjærestebilder også siden vi forlova oss den dagen jeg var 3 måneder på vei! Er så spent:) Vi venter ei lita frøken!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2010 ja, dette var gratis-fotograferinga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå