Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Og da er jeg aller mest spent på hvordan den er på snøføre.. Men takker og bukker for alle svar:)
Gidder ikke! Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Dette her lurer jeg veldig på også! Vognen ser utrolig god ut, men det er greit at den er trillbar på holke og snø også. Liker spesielt det at man bare kan legge en mykbag i sportsdelen, i stedenfor å ha en tung babybag:) Og hjulene selvfølgelig.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 JA! Har prøvd en del vogner etterhvert, men denne er helt klart favoritten. Til og med min vogn-konservative mamma som helst vil ha store tunge Simo vogner med 4 faste hjul har falt pladask for den :-) På snøføre overasket den meg veldig. Jeg trodde den ville bli helt umulig på snøføre, men den fungerer like bra som andre vogner jeg har prøvd. Alle vogner setter seg jo litt fast i løs tykk slaps, og det gjør Nitroen også, da må en trekke den bak seg, men på løs snø og brøytede veier er den god å trille. Har lagt snø her fra midten av desember til slutten av mars her jeg bor, opp til en meter på det meste, så har fått prøvd den grundig på snøføre for å si det slik ;-) Det som trekker ned med vognen er at handlekurven er nesten umulig å komme skikkelig til når man bruker sportsvogndelen. Regntrekket som følger med er også en vits, altfor stort rett og slett. Ellers er jeg bare fornøyd. Den er kjapp å slå sammen, vidunderlig å trille (bedre enn 3 hjulinger jeg har prøvd fordi denne er mer stabil), veier jo nesten ingenting for å være såpass "stor", er så smal at den kommer frem overalt uten at det går utover plassen for barnet, den er lun og god og har et behagelig håndtak. Har brukt vognen i 8,5 mnd nå og prøvd både med citybag og sportsvogndelen og vet at jeg ikke kommer til å bytte vogn, denne forblir til vesla ikke lenger trenger vogn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå